نحوه پرداخت حق بیمه به كارگران ساختمان طرح مسكن مهر ساماندهی می‌شود

معاون تامین اجتماعی استان بوشهر:
نحوه پرداخت حق بیمه به كارگران ساختمان طرح مسكن مهر ساماندهی می‌شود
معاون بیمه‌ای اداره كل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: نحوه پرداخت حق بیمه به كارگران ساختمان شاغل و چگونگی ارائه خدمات به كارگران ساختمان شاغل در طرح مسكن مهر ساماندهی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد محمدی باغملایی دوشنبه شب در نشست ستاد برنامه‌ریزی اداره كل تامین اجتماعی استان بوشهر قوانین و مقررات صادره را برای دریافت حق بیمه و ارائه خدمات به كارگران ساختمانی را تشریح كرد.
وی افزود: بر اساس قانون موجود، كارگران ساختمانی كه دارای كارت فنی مهارت باشند می‌توانند از مزایایی همچون بیمه بازنشستگی نیز استفاده كنند.
محمدی باغملایی تصریح كرد: بر اساس این قانون در صورتی كه كارگران ساختمانی در زمان انجام كار در ساختمان بیمه شده دچار حادثه‌ای شوند، سازمان تامین اجتماعی ملزم به پرداخت هزینه‌های درمان كارگر حادثه دیده است و این امر دارای ارزش بسیار زیادی است.
معاون اداره كل تامین اجتماعی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه كرد: تأمین اجتماعی یك سازمان عمومی غیردولتی است كه اقشار مختلف را زیر پوشش قرار می‌دهد و منافع و مصارف صندوق تأمین اجتماعی محدود و مشخص است و همواره با كارشناسی و بیان واقعیت‌ها تلاش می‌كنیم دین خود را به مردم ادا كنیم.
معاون تامین اجتماعی استان بوشهر از ارائه خدمات تامین اجتماعی استان بوشهر به بیش از 230 هزار بیمه شده اصلی خبر داد و عنوان داشت: خدمات و تعهدات این سازمان به صورت دراز مدت و كوتاه‌ مدت انجام می‌گیرد و با اینكه استان ما جمعیت كمی دارد ولی در حال حاضر 232 هزار نفر بیمه شده اصلی داریم در حالی كه در ابتدای انقلاب، تعداد بیمه‌شدگان به حدود 3 هزار نفر می‌رسید.

11 آبان 1389 8:3
اخبار مرتبط
بهره‌مندی كارگران ساختمانی از مزایای بیمه بازنشستگی
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟