استان

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز در نشست با اعضای شورای اسلامی استان :

شهرستان های استان البرز از نداشتن ساختارهای فناوری رنج می برند

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز در نشست مشترک با مدیران شورای اسلامی استان البرز با بررسی وضعیت زیرساخت های فناوری استان البرز گفت: ساختارهای فناوری استان البرز، فقط به شهر کرج خلاصه شده، شهرستان های استان البرز با همه ظرفیت های نیروی انسانی، علمی و صنعتی از این زیرساخت های فناوری بی بهره هستند.

26 ارديبهشت 1401 14:35

۲ هزار و ۹۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در بافق پرداخت شد

یزد- ایرنا - رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بافق گفت: ۲ هزار و ۹۳۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای ۶۱ طرح مستقل و پشتیبانی در سالجاری به متقاضیان این شهرستان پرداخت شد.

25 ارديبهشت 1401 15:18
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس:

برنامه‌های هفته روابط عمومی با محوریت شعار سال در استان فارس تدوین شد

شیراز-ایرنا-دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌ آفرین نامگذاری شده شده است اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم محور تدوین برنامه‌های هفته روابط عمومی، شعار سال باشد.

25 ارديبهشت 1401 15:11
استاندار همدان:

اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه‌های تولید می‌شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: اقتصاد دانش‌بنیان با نگاه علمی و فناورانه به تولید در همه عرصه‌ها موجب کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری، ارتقای کیفیت محصولات، رقابت‌پذیر شدن تولیدات در بازارهای جهانی و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات در داخل می‌شود.

25 ارديبهشت 1401 15:4

استقرار ۲۸۴ شرکت دانش بنیان در استان البرز

کرج - ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: اکنون ۲۸۴ شرکت و موسسه دانش بنیان در این استان مستقر بوده و در حال فعالیت هستند.

25 ارديبهشت 1401 14:44
استاندار قم:

مدل قراردادی برای جذب نیرو مناسب نیست

قم - ایرنا -استاندار قم با بیان اینکه مدل قراردادی در جذب نیرو چندان مناسب نمی‌باشد گفت: در حق نیروهایی که سال‌ها است به صورت قراردادی فعالیت می‌کنند جفا شده است بنابراین در تلاش هستیم موضوع را پیگیری کنیم.

25 ارديبهشت 1401 14:23

حمایت اداره کار قزوین از مشاغل کوچک و کارگاهی

ایسنا/قزوین سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به‌منظور اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکارهای کوچک از این مشاغل حمایت و با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین زمینه برندسازی محصولات این مشاغل را فراهم می‌کند.

25 ارديبهشت 1401 14:18
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نقش مهم صنایع کوچک در ایجاد اشتغال، رونق تولید، توسعه اقتصادی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنایع کوچک می ‏توانند نقش اساسی در برنامه ‏های آینده توسعه صنعتی و اقتصادی کشور داشته باشند.

25 ارديبهشت 1401 14:11

کمیسیون اقتصاد و هنر بانوان در شهرهای اقماری کرج تشکیل می‌شود

ایسنا/البرز مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج از تشکیل کمیسیون امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری این کلانشهر خبر داد و گفت: تجمیع ظرفیت های حوزه بانوان،اجرای برنامه های راهبردی، آموزشی و هنری در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار از جمله سیاست های این کمیسیون خواهد بود.

25 ارديبهشت 1401 14:2
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

دانشگاه آزاد سرمایه نظام است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران است و با تمام وجود باید آن را حفظ کرد.

25 ارديبهشت 1401 13:49
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان:

۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در بروجرد وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در شهرستان وجود دارد.

25 ارديبهشت 1401 13:15
دبیر کنسرسیوم بیوتکنولوژی پارک علم و فناوری استان:

صدور مجوز برای محصولات فناوران خوزستان تسهیل شود

ایسنا/خوزستان دبیر کنسرسیوم بیوتکنولوژی پارک علم و فناوری خوزستان خواستار تسهیل صدور مجوز برای محصولات فناوران و شرکت‌های دانش بنیان به ویژه در حوزه بیوتکنولوژی در استان شد

25 ارديبهشت 1401 13:3

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گامی بلند برای توسعه بازار فروش

ایسنا/آذربایجان غربی سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان «تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام‌گذاری شده است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی مختلف فراخور مسئولیت خود برای عملی کردن شعار سال در حال گام برداشتن هستند.

25 ارديبهشت 1401 12:59
عضو هیئت‌مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تشریح کرد:

نقش ضمانت‌نامه در توسعه صنایع کوچک و حمایت جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان

ایسنا/اردبیل عضو هیئت‌مدیره و معاون فنی و برنامه‌ریزی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: اهمیت و نقش صنایع کوچک به‌ویژه در دنیای امروز شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در عملکرد اقتصادی یک کشور به‌ویژه ایران پوشیده نیست.

25 ارديبهشت 1401 12:50

توجه به کارگر و رونق تولید ملی، سبب استقلال کشور می‌شود

ایسنا/کرمان عضو شورای حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر لزوم تهیه و تصویب سند راهبردی صنعتی کشور گفت: توجه به کارگر و رونق تولید ملی، سبب استقلال کشور می‌شود.

25 ارديبهشت 1401 12:14

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟