هنري

کمیسیون اقتصاد و هنر بانوان در شهرهای اقماری کرج تشکیل می‌شود

ایسنا/البرز مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج از تشکیل کمیسیون امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری این کلانشهر خبر داد و گفت: تجمیع ظرفیت های حوزه بانوان،اجرای برنامه های راهبردی، آموزشی و هنری در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار از جمله سیاست های این کمیسیون خواهد بود.

25 ارديبهشت 1401 14:2
برگزاری 6 نشست علمی و فرهنگی در نمایشگاه

عرضه 3000 عنوان کتاب انتشارات جهاددانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی از حضور انتشارات جهاددانشگاهی با بیش از 3000 عنوان کتاب در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اجرای شش نشست علمی و فرهنگی دراین نمایشگاه خبرداد.

19 ارديبهشت 1401 13:31

برگزاری کارگاه آموزش بازیگری در سپیدان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ کارگاه آموزش بازیگری نمایش با تلاش انجمن هنرهای نمایش و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان در حال برگزاری است.

17 ارديبهشت 1401 17:58
ثبت‌نام ۱۴۰ هزار نفر برای دریافت بُن نمایشگاه کتاب تهران

یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هئیت‌های علمی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است

رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در یک نشست خبری توضیحاتی را درباره این رویداد فرهنگی ارائه داد و گفت: یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب، اساتید و اعضای هئیت‌های علمی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است به گزارش بازارکار، نشست خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیش از ظهر امروز در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

17 ارديبهشت 1401 17:52

روایت بهنوش بختیاری از تجربه خود و مصائب سینما

«به من گفت اگر یکم با من سازش و نرمش پیشه کنی، پولت را هم می‌دهم، من هم با لگد زدم توی کمر او و گفتم خاک‌ بر سر منِ بختیاری اگر به خاطر پول چنین کاری را انجام دهم.»

15 ارديبهشت 1401 15:51
از سوی امور مالیاتی اعلام شد

معافیت مالیاتی هنرمندان تا سقف ۲۶۰ میلیون تومان

معافیت مالیاتی بازیگران، اجرای صحنه خوانندگی و تهیه کنندگی، نشر و تکثیر و پخش آثار موسیقیایی، حراج آثار هنری فقط تا سقف ۲۶۰ میلیون تومان در سال قابل اعمال است.

12 ارديبهشت 1401 16:23
همزمان با عید سعید فطر

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف ایرانی در مجموعه نیاوران

همزمان با عید سعید فطر نمایشگاه نشان‌های برتر فرش و تابلوفرش دستباف ایرانی در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران با نگاه مسئولیت اجتماعی برای معرفی صنایع‌دستی کشور و هنرمندان این عرصه برپا می‌شود.

12 ارديبهشت 1401 8:48
امروز جمعه

نادر طالب‌زاده پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت

نادر طالب‌زاده، مجری و از برنامه‌سازان پیشکسوت سینما و تلویزیون درگذشت.

9 ارديبهشت 1401 22:39
ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب ثبت‌نام کنند

ثبت‌نام برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور ویژه بخش مجازی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز پنج‌شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.

8 ارديبهشت 1401 22:36
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آمادگی حمایت از ایده‌ها و طرح‌های قرآنی را داریم

معاف با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های قرآنی و فرهنگی گفت: برای معرفی کارهای فرهنگی و قرآنی به حرکت های جریان ساز و گفتمان ساز نیاز است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی لازم برای حمایت از ایده ها و طرح های قرآنی را دارد.

6 ارديبهشت 1401 21:40

توضیحات آسایشگاه کهریزک درباره وضعیت «رضا رویگری»

در این رابطه نیز اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد.

6 ارديبهشت 1401 16:35
در ششمین شب از نمایشگاه قرآن کریم رقم خورد؛

دیدار وزیر فرهنگ با هنرمندان پیشکسوت

محمد‌مهدی اسماعیلی در ششمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه «هنرمندان پیشکسوت» با جمعی از این هنرمندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

2 ارديبهشت 1401 11:53

نمایشگاه و کارگاه هنرمندان ایرانی در زاگرب بر پا می‌شود

سفیر کشورمان روز پنجشنبه ضمن دیدار از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه زاگرب، با رئیس، معاون و اساتید این دانشکده گفتگو کرد.

1 ارديبهشت 1401 21:58
در شهر هشتگرد؛

هفتمین نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی ، صنایع دستی و سوغات محلی برگزار می شود

هفتمین نمایشگاه گل و گیاه گیاهان باغبانی ، صنایع دستی و سوغات محلی 18 لغایت 23 اردیبهشت در شهر هشتگرد، بلوار کلرگر، بوستان پروین اعتصامی برگزار می شود.

30 فروردين 1401 17:10
پایه های سست خانه سینما و بیم حذف اعضا از صندوق اعتباری هنر

عنوان صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان با عملکردش سنخیت ندارد

حسن راستگو طراح جلوه های ویژه در خصوص حذف خدمات صندوق اعتباری هنر برای عده ای از سینماگران و شنیده شدن خبرهایی مبنی بر تعلیق عضویت بخش کثیری از اعضای خانه سینما گفت: عنوان صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان با عملکردش سنخیتی ندارد چرا که با تصمیم به حذف برخی اعضا این نهاد رسما عدم حمایت خود از هنرمندان را آشکار کرده؛ بنده واقعا نمی دانم صندوق اعتباری هنر بر اساس چه سیاستی کار می کند و چرا تصمیم به چنین کاری گرفته و در این بحران کرونا و بیکاری بخش اعظمی از سینماگران دل آن ها و خانواده های شان را بیش از پیش خون کرده است!

30 فروردين 1401 15:29

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟