اجتماعي

دعوت به همکاری مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

مرکز خدمات تخصصی اپتیک سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، از نیروی فنی (امریه) دعوت به همکاری می کند.

26 ارديبهشت 1401 12:52
در اختتامیه یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران بیان شد:

رشد ۳۰۰ درصدی استقبال دانشجویان از جشنواره اعطای تندیس ملی فداکاری

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مراسم اختتامیه یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران از رشد ۳۰۰ درصدی استقبال دانشجویان از فراخوان اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران و تقدیر از ۵۲ مصداق فداکاری خبر داد.

26 ارديبهشت 1401 12:50
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تدوین و آموزش استانداردهای شایستگی در حوزه مشاغل نوین و دانش‌بینان در اولویت سازمان قرار دارد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در آئین افتتاح مرکز جوار‌کارگاهی و رونمائی از دو محصول دانش بنیان شرکت آپکو، تدوین و آموزش استانداردهای شایستگی در حوزه مشاغل نوین و دانش بینان در اولویت‌های این سازمان برشمرد

26 ارديبهشت 1401 11:51

بازخوانی زندگی‌نامه مرحوم آیت الله فاطمی نیا

فرزند آن استاد فقید درباره خصوصیات استاد فاطمی نیا می‌گوید: حاج‌آقا در شیوه‌های تربیتی خودشان به هیچ‌وجه در هیچ موردی به‌ویژه برای انجام فرایض دینی سختگیری نمی‌کردند، اما به‌هر حال انجام فرایض دینی یا برخی رفتار‌ها و رفت و آمد‌ها کنترل می‌شد، ولی نه با شیوه‌های سختگیری بلکه ایشان با محبت و صمیمتی که بین خودشان و فرزندان به‌وجود آورده بودند مسائل را حل می‌کردند.

26 ارديبهشت 1401 11:42
یک مقام مسئول عنوان کرد؛

مهلت یک هفته ای سهامداران عدالت برای دریافت سود با تکمیل اطلاعات

معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) جزییات دریافت سود سهام عدالت سهامدارانی که اطلاعات آنان کامل نیست را تشریح کرد.

25 ارديبهشت 1401 17:35
عضو شورای تهران:

مذاکره با صندوق کارآفرینی امید برای دریافت وام بلندمدت انجام شده است

تهران - ایرنا - عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از مذاکره با صندوق کارآفرینی امید به منظور دریافت وام‌های بلند مدت با بهره کم برای کارآفرینان خبر داد.

25 ارديبهشت 1401 15:0
زارع‌پور در دیدار با شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها:

دولت با همراهی مردم در حال اجرای یکی از مهم‌ترین طرح های اقتصادی در کشور است

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع روسای روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات، شرکت های تابعه و خبرنگاران، رسانه ها را چشم بیدار و ناظر جامعه عنوان کرد و گفت: برای تبیین برنامه‌های وزارت ارتباطات به همکاری رسانه‌ها نیاز داریم.

25 ارديبهشت 1401 14:52

حمایت اداره کار قزوین از مشاغل کوچک و کارگاهی

ایسنا/قزوین سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به‌منظور اشتغال‌زایی و توسعه کسب‌وکارهای کوچک از این مشاغل حمایت و با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین زمینه برندسازی محصولات این مشاغل را فراهم می‌کند.

25 ارديبهشت 1401 14:18

کمیسیون اقتصاد و هنر بانوان در شهرهای اقماری کرج تشکیل می‌شود

ایسنا/البرز مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج از تشکیل کمیسیون امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری این کلانشهر خبر داد و گفت: تجمیع ظرفیت های حوزه بانوان،اجرای برنامه های راهبردی، آموزشی و هنری در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار از جمله سیاست های این کمیسیون خواهد بود.

25 ارديبهشت 1401 14:2

مشاهده سوابق بیمه از سایت تامین اجتماعی

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و نظارت روی آن یکی از مهمترین اموری است که بیمه شدگان تامین اجتماعی باید در اولویت قرار دهند. متاسفانه به دلیل بی توجهی به سوابق بیمه، شمار زیادی از کارمندان و کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی ناخواسته متضرر می شوند و در زمان بازنشستگی دچار مشکل می شوند. فاصله افتادن بین سوابق بیمه به دلیل سوءاستفاده یا بی توجهی کارفرما در پرداخت به موقع حق بیمه می تواند مشکلات زیادی را چه در حین دوره خدمت چه در زمان بازنشستگی افراد ایجاد کند.

25 ارديبهشت 1401 13:39
صباغیان:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارگران، ناچیز است

نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدام دولت درباره افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارگران مشمول قانون کار تاکید کرد که این مصوبه مجلس نیست.

25 ارديبهشت 1401 13:35
بابایی:

حقوق کارگران شاغل در بخش دولتی باید طبق مصوبات شورای عالی کار باشد

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حقوق و دستمزد کارگران شاغل در بخش دولتی باید بر اساس مصوبات شورای عالی کار باشند.

25 ارديبهشت 1401 13:32
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان:

۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در بروجرد وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در شهرستان وجود دارد.

25 ارديبهشت 1401 13:15
مدیرکل کمیته امداد فارس:

امسال ۵۳۷ مددجو در فارس شاغل شدند

ایسنا/فارس مدیرکل کمبته امداد امام خمینی (ره) فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۴۱۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد و با این اقدام، ۵۳۷ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان شاغل شدند.

25 ارديبهشت 1401 12:3
در گفت وگو با ایسنا مطرح شد

دستمزد منطقی، تقاضای کار را افزایش می‌دهد

یک کارشناس حوزه کار، فاصله بین خط فقر و دستمزد کارگران طی سالهای گذشته را ناشی از وجود نگاهی دانست که مخالف افزایش حقوق طبقه کارگر است و تاکید کرد: امسال با حمایت دولت و همراهی شرکای اجتماعی در شورای عالی کار، دستمزد کارگران افزایش یافت و آمارهایی که در خصوص کاهش تعدیل نیروی کار و کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری ارائه شده، ناشی از این اقدام بوده است.

25 ارديبهشت 1401 11:59

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟