گفت و گو

صندوق مهــر امام رضـــا (ع)عضـو می‌پذیرد

به‌منظور پرداخت تسهیلات خرید کالا
صندوق مهــر امام رضـــا (ع)عضـو می‌پذیرد

آنگونه که مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) می‌گوید رویکرد پرداخت تسهیلات اشتغالزا توسط این صندوق در سال جاری کاملاً متفاوت از گذشته خواهد بود. بــه گفتـه اصغـر نوراله‌زاده، اولویـــت صندوق مهر امام رضا (ع) در سال جــــــاری در پرداخت تسهیلات اشتغالزا بـا شبکه‌ها و خوشه‌های تولیدی خواهد بود و بر این اساس برنامه‌ریزی‌هـــای لازم نيز صورت گرفته است. مدیرعامـــل صندوق مهر امام رضا (ع) در این زمینه، از عضوگیری صندوق متبوع خود در سال جاری با هدف شبکه‌سازی و خوشه‌سازي کسب و کارهای مختلف و در عين حال كمك به فروش محصولات اين شبكه‌ها و خوشه‌ها خبر داد و تاکید کرد که خدمات این صنــدوق در سال 93 با اولویت اعضای آن ارائه می‌شود. بر اين اساس كســـاني كه كارت عضويت صندوق مهر امام رضا (ع) را دريافت مي‌كنند، در صورت خريد از شبكه‌ها و خوشه‌هاي تولیــــــدی عضــــو اين صندوق، تسهيلات خريد كالا دريافت مي‌كنند.

4 خرداد 1393 9:56
بخش خصوصی می‌تواند برای فارغ‌التحصیلان روابط‌عمومی فرصت‌های شغلی بسیار ایجاد کند

هوشمند سفیدی از پژوهشگران این عرصه:
بخش خصوصی می‌تواند برای فارغ‌التحصیلان روابط‌عمومی فرصت‌های شغلی بسیار ایجاد کند

برآوردها حکایت از وجود حدود 6 هزار واحد روابط‌عمومی در کشورمان دارد که بالغ بر 100 هزارنفر در این واحدها مشغول کارند. این آمارهاتوسط هوشمند سفیدی که از پژوهشگران این حوزه است بیان می‌شود. به اعتقاد این فعال عرصه روابط‌عمومی اگر این واحدها از فارغ‌التحصیلان مرتبط با رشته روابط‌عمومی بهره گیرند، نه‌تنها شاهد بیکاری دانش‌آموختگان این رشته‌ها نخواهیم بود، بلکه تعداد فارغ‌التحصیلان پاسخگوی نیازها نیز نخواهد بود. فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی سبب شد تا پیرامون وضعیت فعلی روابط‌عمومی‌های کشور با هوشمند سفیدی به گفت‌وگو نشینیم. سفیدی با اینکه صاحب‌امتیاز یک روزنامه است، اما خود را در درجه اول یک فعال روابط‌عمومی می‌داند . او فعالیتش را از روابط‌عمومی جهاد سازندگی شروع کرده است و مسئولیت روابط‌عمومی وزارت بهداشت و ریاست انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران را نیز در کارنامه خود دارد. این فعال عرصه روابط‌عمومی، در کنار کار عملی از تحقیق و پژوهش نیز غافل نشده است و تاکنون چندین کتاب در حوزه روابط‌عمومی منتشر کرده است و هم‌اکنون به غیر از مدیریت موسسه روابط‌عمومی آرمان به عنوان دبیرکل سمپوزیوم بی

31 ارديبهشت 1393 10:30
نحوه و شرایط بهره‌مندی از 84 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا اعلام شد

توسط مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران
نحوه و شرایط بهره‌مندی از 84 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا اعلام شد

مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، ضمن تشريح «دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های اشتغالزاي معرفی شده توسط کارگروه تخصصی اشتغال استان‌ها»‌، نحوه و شرايط پرداخت 84000 ميليارد ريال تسهيلات بانكي به‌طرح‌هاي اشتغالزا در سال جاري در سراسر كشور را تشريح كرد. بهزاد مرادی در گفـــــت‌وگو با خبرنگار بازارکار، ســـهم استان تهران از اعتــــــبار مذكور را 20560 ميليارد ريال عنوان و با تاكيد بر اينكه «پرداخــــت تسهيلات بانكي به‌طرح‌هاي اشتغالـــــــزا، بر اساس دستورالعمل مربوطه و در راستای حمایــــــت از اجرای طرح‌های اقتصادی اشتغالزا صورت مي‌گيرد»، تصريح كرد: تسهيلات بانكي به‌طرح‌هاي اشتغالزايي اختصاص مي‌يابد كه توسط كارگروه تخصصي اشتغال استان‌ها معرفي شده باشند. به گفته وي، منابع بانکی براساس توان تسهیلات‌دهی بانک‌ها تــعیین و از سوی بانک مرکزی اعلام شده است.

27 ارديبهشت 1393 9:7

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟