طراحان خروج كارگران موقت از شمول قانون كار ، خشم جامعه كارگری را بر انگیخته اند

طراحان خروج كارگران موقت از شمول قانون كار ، خشم جامعه كارگری را بر انگیخته اند

     تهران- خبرگزاری كار ایران

 نا امیدی كارگران از وعده های نمایندگان مجلس و نگرانی از تصویب طرح خروج كارگران قراردادی از شمول قانون كار , صبر و تحمل را از آن ها گرفته و راهی به جز واكنش های اعتراض آمیز برای جامعه كارگری باقی نگذاشته است.
حسین رسولی ، دبیر اجرایی خانه كارگر خراسان ، در گفت و گو با خبرنگار سرویس كارگری ایلنا , ضمن بیان این مطلب افزود : نمایندگان مجلس هفتم كه در جریان انتخابات ، جوی توأم با آرامش و حمایت خود را به كارگران نوید می دادند  , امروز با ارائه طرحی كه تصویب آن كارگران را به نابودی می كشاند , خشم  جامعه كارگری را بر انگیخته اند.
وی در ادامه گفت : موارد گفته شده باعث خواهد شد كه كارگران ساكت ننشسته و واكنشی شدید را از خود نشان دهند.
وی خاطرنشان كرد : خانه كارگر به عنوان یك تشكیلات كارگری ،‌‏ با رسالتی كه  در برابر كارگران دارد ، در ایجاد آگاهی كارگران و برخورد مناسب آن ها با این قبیل طرح ها , كارگران را به هر شكل ممكن حمایت كرده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهند كرد.
رسولی در خاتمه طرح اخیر مجلس را كاملاًً ضد اشتغال برشمرد و گفت : این طرح با موازین انسانی و بین المللی سازگار نیست و تصویب آن زمینه بهره كشی و استثمار بیش از پیش نیروی كار را به دنبال خواهد داشت كه خود ، منجر به عكس العمل كارگران در برابر عملكرد مجلس خواهد شد. 
      پایان پیام

 

      كدخبر 143622

 

 


16 آبان 1383 9:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟