۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در بروجرد وجود دارد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان:
۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در بروجرد وجود دارد

ایسنا/لرستان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: ۴۷ هزار نفر کارگر بیمه شده در شهرستان وجود دارد.

عبدالعلی گیوه‌کی در گفت‌وگو ایسنا، اظهار کرد: جامعه کار و تولید شهرستان جهادگران خط مقدم جهاد اقتصادی هستند و در تمام عرصه انقلاب شکوهمند اسلامی به‌ویژه عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش و کوشش مثال‌زدنی از خود به ارمغان گذاشته و هر توطئه دشمن خبیث را نقشه برآب کردند.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد کارآفرینان کارگران و سنگر تولید موجب اعتراف آمریکا به شکست جنگ اقتصادی شده است و کارگران امروز سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و علیرغم تلاش دشمنی در ایراد فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم مظلوم ایران با رادمردی و پایداری سنگر تولید را حفظ کردند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بالغ‌بر ۱۰ سال است که اسامی سال‌ها را بر مبنای مسائل اقتصادی و عوامل مؤثر بر اشتغال نامگذاری کرده‌اند که این نشان از توجه معظم له بر موضوع اشتغال به‌عنوان موضوع اصل و راهبردی نظام دارد.

گیوه‌کی اضافه کرد: معظم له سال جاری را نیز سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین مزین فرموده این یک شعار بسیار کلیدی و چراغ راه همه کارآفرینان و کارگران است و نشان از اشراف معظم الله به علت مشکل فعلی اقتصادی کشور دارد مقام معظم رهبری مدظله‌العالی عالی بحث جهاد تبین را مطرح فرمودند.

وی بیان کرد: شهرستان دارای ۴۶۰ هزار نفر جمعیت ۳۶۰ هزار نفر شهری و ۲۵ هزار نفر کارگر قطعی بیمه شده اجباری و ۱۸ هزار نفر از افراد بیکار ثبت نام شده در کاریابی‌های شهرستان ۴۷ هزار نفر بیمه شده ۲۴۰ هزار نفر کل افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد ادامه داد: سه دفاتر کاریابی و مشاوره شغلی در شهرستان وجود دارد.


25 ارديبهشت 1401 13:15
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟