تبدیل وضعیت استخدامی ۱۲۰۰ پرسنل ایثارگر علوم پزشکی استان

تبدیل وضعیت استخدامی ۱۲۰۰ پرسنل ایثارگر علوم پزشکی استان

مرکزی ایسنا/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، پیشرو بوده ایم.

دکتر سید محمد جمالیان در جمع مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی یکی از پرکارمندترین و شلوغ ترین دستگاه های اجرایی استان است و خوشبختانه در اجرای این طرح و تبدیل وضعیت استخدامی همکاران مشمول طرح، یکی از ادارات موفق و پیشرو بوده است.

او با بیان اینکه انجام این کار اقدام بسیار بزرگی بود است که خوشبختانه با کمترین حاشیه صورت گرفت و این موفقیت به دست نمی آمد مگر با تلاش شبانه روزی هسته گزینش و مدیریت منابع انسانی دانشگاه، افزود: در این طرح ۱۲۰۰ نفر از پرسنل تبدیل وضعیت شدند.

جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همواره در اخذ مجوزهای استخدامی ظرفیتی که برای این خانواده های معظم عنوان و ابلاغ شده بود را رعایت می کرده و این روند همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: علاوه بر همکاری با پرسنلی که جزو خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، دانشگاه علوم پزشکی در حوزه هایی نظیر دانشجویی و درمان و بهداشت نیز با این عزیزان همکاری و مراوده دارد.

وی یادآور شد: علاوه بر استخدام این ۱۲۰۰ نفر، ۶۰۰ مجوز دیگر نیز در سال گذشته و در قالب نیروهای پرستاری و غیره به مجموعه علوم پزشکی استان اضافه شده است.ش


25 ارديبهشت 1401 11:22
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟