از شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم

مدیرعامل تامین اجتماعی نیروهای مسلح،
از شرکت های دانش بنیان حمایت می کنیم

پردیس- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: در حال حاضر از ۱۰ شرکت دانش بنیان برای پشتیبانی بیشتر از امور بازنشستگان و سالمندان بیمه شده حمایت می کنیم.

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور روز جمعه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ به خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود که تا سال آینده تعداد شرکتهای تحت حمایت به ۵۰ مورد برسد و در این راستا برای حمایت از شرکتها محدودیت عددی نداریم و بر اساس اهداف و برنامه کار می کنیم.

وی با بیان اینکه با هدف حمایت بیشتر از سالمندان با استارتاپ ها همکاری داریم، اظهار داشت: استفاده از توان استارتاپ هایی که نرم افزار و وسایل کاملا مدرن و مناسب سازی شده را دارند را برای خدمات رسانی به سالمندان نیروهای مسلح در دستور کار قرار دادیم.

نجفی پور گفت: نمایشگاه فرصت خوبی برای شناخت و همکاری با شرکتهایی است که در راستای هدف ما حرکت می کند.

وی با اشاره به فعالیت های مجموعه غدیر در حوزه نوآوری و و ارتباط با استارتاپ ها ، اظهار داشت: مجموعه ما در حوزه نوآوری  پیشتاز است و بیشتر از بقیه سرمایه گذاری کرده و مرتبط تر از بسیاری از  قسمتهای دیگر با  اهداف پیش می رود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: شعار سال مقام رهبری برای ما به منزله فرمان است و به محض اعلام از نظر ما فرمان محسوب می شود و برای اجرای شعار امسال برنامه روز به روز و مدون داریم.

نجفی پور افزود: درحوزه علوم دانش بنیان از سالهای گذشه فعالیت داریم و امسال کار دانش بنیان را با جدیت بیشتری  دنبال می کنیم  ودر بحث اشتغال آفرینی به ویژه دانش بنیان ها برنامه ریزی کامل و روز به روز انجام شده است.

به گزارش ایرنا، یازدهمین نمایشگاه اینتوتکس ۲۰۲۲ با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس از ۲۰ تا امروز ۲۳ در حال برگزاری  است و شرکتهای نو آور خدمات خود را در حوزه دانش بنیان ارائه می کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی  در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.


 

 



24 ارديبهشت 1401 13:45
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟