۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی در میامی پرداخت شد

۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی در میامی پرداخت شد

شاهرود - ایرنا - رییس صندوق کارآفرینی امید میامی گفت : ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش اشتغالزایی و وام ضروری از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در این شهرستان پرداخت شد.

احمد عجمی روز شنبه در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولیدی شهرستان میامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با هدف ایجاد اشتغال به ویژه برای بانوان و خانواده در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: صندوق کارآفرینی امید تحت نظارت بانک مرکزی و با حمایت مستقیم نهاد ریاست جمهوری با استفاده از طرح‌هایی به مانند روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول و صندوق‌های خرد محلی زنان در روستاها با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم فعالیت می‌کند.

عجمی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در زمینه کشاورزی و دامپروری، صنعت، خدمات و تولیدات صنعتی از جمله پوشاک، تولید مس، کشت زعفران، پرورش دام و بومگردی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی میامی با هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی توانسته نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغال خویش فرمایی، کارفرمایی و تسهیلات ضروری ودیعه مسکن و معیشتی اقدام‌های مناسبی انجام دهد. 

رییس صندوق کارآفرینی امید میامی با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد، افزود: این صندوق سال گذشته از سوی امام جمعه، فرماندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان مورد تشویق قرار گرفت.

وی ادامه داد: حمایت از طرح‌های خرد و زنجیره‌ای برجای مانده با اولویت مناطق روستایی و محروم از اهداف ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید محسوب می‌شود.

۸۸ درصد مردم شهرستان میامی در روستاها زندگی می کنند و شغل اصلی مردم کشاورزی و دامپروری است.

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از۴۰ هزارتن با دو بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.


 

 



24 ارديبهشت 1401 13:38
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟