بازدید دکتر مخبر و دکتر عبدالملکی از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی

در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها
بازدید دکتر مخبر و دکتر عبدالملکی از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی

معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز (جمعه) با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخش های مختلف سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز به منظور رسیدگی به درخواست‌ها و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» مستقر است، بازدید کردند.
به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «محمد مخبر» و دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در این بازدید از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌ها و سؤالات مردمی در خصوص جاماندگان دریافت یارانه در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار گرفتند. 
 دکتر مخبر و دکتر عبدالملکی در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تماس تلفنی چند هموطن که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند. 
سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای  پاسخگویی به سوال و راهنمایی افرادی است که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جامانده‌اند و همچنین سؤالات و درخواست‌های مردمی در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند انجام می شود.
برای ثبت درخواست یا باید به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته شود.

 


24 ارديبهشت 1401 12:51
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟