تردد نیروی کار به قطب صنعت کشور در ساوه تسهیل شد

با تعریض راه دسترسی ساوه به شهرصنعتی کاوه
تردد نیروی کار به قطب صنعت کشور در ساوه تسهیل شد

 سرپرست فرمانداری شهرستان ساوه گفت: با تعریض راه دسترسی ساوه به شهرصنعتی کاوه و ایمن سازی و بهسازی آسفالت دوربرگردان های محور موصوف، تردد نیروی کار و کارآفرینان به قطب صنعت و تولید کشور تسهیل یافت.
مهدی الیاسی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی از استاندار مرکزی در روز بهره برداری از پروژه تعریض محور ساوه به شهرصنعتی کاوه، با دستور وی، عملیات ایمن سازی و روکش آسفالت دور برگردان شهر صنعتی کاوه آغاز و  با همت اداره راهداری ساوه و با همکاری شرکت بنادر و پلیس راه ساوه - همدان به سرانجام رسید.

وی افزود: در اجرای این پروژه حدود ۵۵۰ متر زیرسازی و دو لایه آسفالت جهت تعریض رمپ ورودی کنارگذر ساوه و ۵۰۰ متر زیر سازی و روکش آسفالت دور برگردان احداث شده به اجرا در آمد.

الیاسی افزود: همچنین به منظور جلب رضایت حداکثری شهروندان ساوجی و کارگران، صنعتگران و کارافرینان شهرصنعتی کاوه، با نصب ۲۵۰ متر حفاظ بتنی و اجرای سه کیلومتر خط کشی نسبت به ایمن سازی و بازگشایی دوربرگردان اول جاده قدیم شهرصنعتی کاوه اقدام شد.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه که ۱۵ روز طول کشید در مجموع  ۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری ساوه در ادامه گفت: همزمان با هفته  کارگر و ‌با حضور استاندار مرکزی و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی باند سوم جاده ساوه به شهر صنعتی کاوه(حد فاصل پمپ بنزین ایرانیان تا ورودی اول شهر صنعتی کاوه) به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح که از مطالبات مهم کارگران و صنعتگران شهرستان ساوه بود از نهم اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و ظرف مدت یک ماه عملیات تعریض این محور به طول ۱۶۰۰ متر به همت مدیریت شهرصنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه به  اتمام رسید.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل خاک‌برداری، خاک‌ریزی، بیس، ساب‌بیس و آسفالت بوده که با تلاش شبانه روزی و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال  به بهره‌برداری رسید.

الیاسی بیان کرد: با تعریض این محور علاوه بر رفع معضل ترافیک به ویژه در ساعات ابتدایی فعالیت صنایع در بزرگترین شهر صنعتی کشور یک مسیر دسترسی ایمن برای تردد نیروی کار ایجاد شد.


23 ارديبهشت 1401 13:1
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟