افتتاح طرح مدرسه اشتغال در دانشگاه تبریز افتتاح طرح مدرسه اشتغال در دانشگاه تبریز افتتاح طرح مدرسه اشتغال در دانشگاه تبریز

افتتاح طرح مدرسه اشتغال در دانشگاه تبریز

افتتاح طرح مدرسه اشتغال در دانشگاه تبریز

افتتاح طرح مدرسه اشتغال در دانشگاه تبریز
طرح مدرسه اشتغال تبریز، امروز با حضور برخی مسئولان این دانشگاه و مدیران استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز افتتاح شد.
دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه امروزه توسعه همه جانبه کشور‌ها و هر جامعه‌ای به میزان زیادی به داشتن نیروی انسانی ماهر، توانمند، متخصص و متعهد وابسته است  گفت : در حال حاضر در کشورمان و به خصوص دانشگاه‌ها و مراکز نوآوری و فناوری ظرفیت‌ها و امکانات زیادی وجود دارد که باید از این پتانسیل‌ها برای شکوفاهی و رشد کشورمان در حوزه‌های مختلف استفاده شود.
 با شناسایی نیاز و توانمندی‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف و با مهارت افزایی و تربیت نیرو‌های متخصص، متعهد و با ایمان و با انگیزه کافی می‌توان بسیاری از نیاز‌های کشور را برطرف نمود.
 مسئولان و مدیران کشور در حد توان و با توجه به ظرفیت‌های حوزه کاری خود گام‌های موثری در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبری بردارند.
دانشگاه تبریز در راستای تحقق شعار امسال برنامه‌های مختلفی را پیش بینی و تدوین کرده و در حال اجرا دارد که افتتاح مدرسه اشتغال تبریز در این دانشگاه از جمله این برنامه‌ها است.
آقای دکتر جلال شیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز هم در این آیین گفت: این دومین مدرسه اشتغال در سطح کشور است که در این دانشگاه افتتاح می‌شود و با همکاری صنایع و دیگر حوزه‌های مرتبط می‌توان در راستای اهداف تعیین شده این مدرسه حرکت‌های موثری در امر ایجاد اشتغال برداشت.
ورودی این مدرسه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و خروجی آن هم افراد ماهر و متخصص آماده شروع بکار با توجه به نیازجامعه خواهد بود.




21 ارديبهشت 1401 10:51
چاپ | ارسال به ديگران

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟