۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد شد

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی سال گذشته در نقاط مختلف این استان ایجاد شد.

«نگین براتی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه و هدفگذاری اشتغال سال گذشته در استان مرکزی ۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی بود که ۱۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

وی بیان کرد: این تعداد فرصت شغلی توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، مشاغل خانگی، خوداشتغالی و بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده سهمیه ایجاد اشتغال این استان تا پایان سال جاری ۲۳ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی است.

براتی اظهار داشت: امید است با همت و تلاش بنگاه‌های اقتصادی، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی، تحقق اشتغال سال جاری استان مرکزی بیش از سهمیه هدفگذاری شده باشد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است و در این استان حدود سه هزار واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد.


 

 



19 ارديبهشت 1401 11:50
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟