وضعیت ۵۸۹ نفر از کارکنان شهرداری‌های فارس تعیین تکلیف شد

طهماسبی:
وضعیت ۵۸۹ نفر از کارکنان شهرداری‌های فارس تعیین تکلیف شد

 مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته وضعیت ۵۸۹ نفر از نیرو‌های ایثارگر و غیر ایثارگر شاغل در شهرداری‌های استان تعیین و تکلیف شد.
مسعود طهماسبی درخصوص روند تبدیل وضعیت نیرو‌های شاغل در شهرداری‌ها گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته وضعیت ۵۸۹ نفر از نیرو‌های ایثارگر و غیر ایثارگر شاغل در شهرداری‌های استان تعیین و تکلیف شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس گفت: با تاکید استاندار فارس و دستور مستقیم ایشان در خصوص روشن شدن وضعیت استخدامی این نیرو ها، طی سه مرحله مجوز ۳۲۴ نفر کارکنانی که از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و همچنین ۵ نفر کارکنان غیر ایثارگر دریافت گردیده است.
او گفت: براساس مجوز اخذ شده، افراد مشمول به مراجع گزینش معرفی گردیدند و در حال حاضر ۴۴۵ نفر نیز پس از بررسی، مجوز تبدیل وضعیت آن‌ها صادر شد.
طهماسبی، به آغاز مراحل تبدیل وضعیت نیرو‌های کارگری ایثارگر اشاره و گفت: تمامی نیرو‌های کارگری مشمول نیز در حال طی مراحل تبدیل وضعیت هستند و انتظار می‌رود با تبدیل وضعیت این نیرو‌ها از شرکتی یا قراردادی به رسمی، بخشی از شهرداری‌ها در تامین نیروی کارگری مرتفع شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس گفت: آموزش ضمن خدمت نیرو‌های جدید استخدام در اولویت کاری دفتر امور شهری و شورا‌ها می‌باشد و به تناسب شغل مورد تصدی به صورت مستمر انجام خواهد شد.

لزوم تلاش برای بستر سازی و مشارکت مردم در مدیریت شهری

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس همچنین در  جلسه هم اندیشی شهرداران تابعه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد و زرقان ضمن اشاره به نقش شورا‌ها در مدیریت شهری خواستار ارتباط موثر شهرداری‌ها و شورا‌ها شد و گفت: استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی و رونق سرمایه گذاری در شهر‌ها محصول هماهنگی شورا و شهرداری‌هاست.

طهماسبی، ضمن تشکر از زحمات شهرداران در ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در ایام عید نوروز و آماده سازی شهر‌ها بر ضرورت آراستگی شهری و توجه به سیما و منظر شهری تاکید کرد.

او، بر تعامل بین شهرداری و شهروندان به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش برای بستر سازی و مشارکت مردم در مدیریت شهری از اولویت امروز شهرداری‌ها است.

طهماسبی به نقش شورا‌ها در مدیریت شهری خواستار ارتباط موثر شهرداری‌ها و شورا‌ها شد و گفت: استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی و رونق سرمایه گذاری در شهر‌ها محصول هماهنگی شورا و شهرداری‌هاست.


19 ارديبهشت 1401 9:10
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟