سومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب سواد بدنی کودکان برگزار می‌شود

توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی؛
سومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب سواد بدنی کودکان برگزار می‌شود

سومین دوره تربیت ارزیاب سواد بدنی کودکان، توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در تاریخ ۳ الی ۶ خردادماه ۱۴۰۱، برگزار خواهد شد.
به گزارش بازارکار به نقل از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در این دوره تخصصی، مباحث «آشنایی با مفهوم سواد بدنی»، «ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون سواد بدنی کانادایی (CAPL-2)، «ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون سواد بدنی (PASSPORT FOR LIFE)» و «ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون سواد بدنی (PLAY)» به فراگیران ارائه و تدریس خواهد شد که در قالب ۳ روز آموزش مجازی و غیرحضوری (۳ الی ۵ خرداد) و یک روز نیز به‌صورت حضوری در شهر تهران (۶ خرداد)، برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، تدریس این دوره بر عهده: دکتر صالح رفیعی «عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و رئیس انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان ایران»، سعید ولدی «سفیر ایران و عضو کمیته پژوهش و توسعه انجمن بین‌المللی سواد بدنی (IPLA)» و دکتر فاطمه سبزواری «عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و مسئول کمیته سواد بدنی انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی»، می‌باشد.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام اینترنتی و تکمیل فرم مربوطه به نشانی لینک https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/form/77 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره همراه ۰۹۳۹۴۰۳۱۵۸۶ تماس حاصل کنند.

 


18 ارديبهشت 1401 16:43
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟