سازمان بین المللی كار ارزیابی تاثیر بحران در اوكراین را بر دنیای كار منتشر می كند

در روز چهارشنبه 11
سازمان بین المللی كار ارزیابی تاثیر بحران در اوكراین را بر دنیای كار منتشر می كند

 سازمان بین المللی کار (ILO) قرار است ارزیابی اولیه خود از تاثیر بحران اوکراین بر دنیای کار را در روز چهارشنبه 11 می منتشر کند. این ارزیابی توضیح خواهد داد که چگونه اختلالات اقتصادی، همراه با جابجایی قابل توجه جمعیت داخلی و جریان پناهجویان، باعث خسارات گسترده ای از نظر اشتغال و درآمد شده است.
به گزارش بازارکار از موسسه کارو تامین اجتماعی، سازمان بین المللی کار (ILO) قرار است ارزیابی اولیه خود از تاثیر بحران اوکراین بر دنیای کار را در روز چهارشنبه 11 می منتشر کند. این ارزیابی توضیح خواهد داد که چگونه اختلالات اقتصادی، همراه با جابجایی قابل توجه جمعیت داخلی و جریان پناهجویان، باعث خسارات گسترده ای از نظر اشتغال و درآمد شده است.
این ارزیابی شامل برآوردهایی از چگونگی بدتر شدن وضعیت جاری در صورت تشدید درگیری ها می باشد. همچنین تاثیر بحران بر برخی کشورهای همسایه از جمله مجارستان، مولداوی، لهستان، رومانی و اسلواکی و همچنین کشورهای واقع در آسیای مرکزی را بررسی می کند.

 این گزارش همچنین توضیح می دهد که چگونه این درگیری ها می تواند فرایند بازیابی پس از بحران کووید-19 را پیچیده تر کند.

هاینز کولر، مدیر منطقه ای سازمان بین المللی کار برای اروپا و آسیای مرکزی، و سانگهون لی، مدیر بخش سیاست اشتغال سازمان بین المللی کار، یافته های مربوط به این گزارش را در یک نشست خبری ارایه خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر و ترتیب مصاحبه با رسانه ها، می توانید با بخش ارتباطات سازمان بین المللی کار به آدرس زیر تماس برقرار نمایید:

newsroom@ilo.org

 برای پوشش پخش و مصاحبه، می توانید با پست الکترونیکی زیر تماس برقرار نمایید:

multimedia@ilo.org

 


18 ارديبهشت 1401 9:2
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟