اجرای «طرح دستیار فناوری» در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی

رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم خبر داد:
اجرای «طرح دستیار فناوری» در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی

رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم گفت: «طرح دستیار فناوری» در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی در این پارک به اجرا درآمد.
به گزارش بازارکار به نقل از پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، محمد شریف رنجبر گفت: افزایش توانایی‌ها حین انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی با اجرای این طرح، زمینه افزایش مهارت‌های مرتبط با کارآفرینی، کار تیمی، دانش تجاری و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری را فراهم خواهد آورد.
وی افزود: طرح حاضر تحت عنوان «طرح دستیار فناوری» با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری در هر استان برنامه‌ریزی شده و این مهم در قشم نیز در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.
رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم اظهار داشت: این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.
وی همچنین هدف از اجرای این طرح را فراهم شدن زمینه فراگیری بخشی از توانایی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار برای دانشجویان در طول دوران تحصیل، هموار شدن بکارگیری دانشجویان در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری، ایجاد فرصت ۶ ماهه برای کارآموزی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، کسب امتیازات گوناگون توسط شرکت‌های فناور از سمت پارک علم و فناوری و فرصت انتخاب رایگان و هوشمند مدیران و کارکنان آینده شرکتها از دانشجویان مستعد و واجد شرایط دانست.
رنجبر گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه http://www.parkintern.ir مراجعه فرمایند


17 ارديبهشت 1401 17:33
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟