معرفی جستجوگر پیشرفته علائم تجاری در روز جهانی مالکیت فکری

بر روی پایگاه دارکوب
معرفی جستجوگر پیشرفته علائم تجاری در روز جهانی مالکیت فکری

موسسه دانش بنیان نوفن حامی البرز مستقر در پارک علم و فناوری این استان پس از راه اندازی موفق جستجوگر اختراعات در سال ۱۴۰۰، اکنون جستجوگر پیشرفته علائم تجاری خود را بر روی پایگاه دارکوب در دسترس عموم قرار داده است.
به گزارش بازارکار به نقل از پارک علم و فناوری البرز، بیژن نصیری اعظم، مدیرعامل موسسه نوفن اعلام کرد، کاربران در این پایگاه امکان جستجو کلیه علائم ثبت شده در کشور ایران با انتخاب میزان مشابهت در چهار سطح مختلف را دارند.
همچنین امکان جستجو در علائم تجاری ثبت شده با مشابهت‌های مختلف دقت جستجو را بالا برده و احتمال رد شدن تقاضای ثبت علائت تجاری را کاهش می‌دهد.

کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در ارائه خدمات مالکیت فکری گفت: این سامانه امکان جستجو در کالا یا خدمات طبقات مختلف علائم تجاری را نیز فراهم آورده تا مشابهت‌یابی فقط در طبقه مدنظر کاربر انجام شود که باعث کاهش مدت زمان جستجو و افزایش دقت آن می‌گردد. نمایش آگهی‌های تغییرات، اصلاح، ابطال و انتقال از دیگر امکانات این پایگاه می‌باشد.

گفتنی است، امکانات جستجوگر پیشرفته علائم تجاری دارکوب در وبینار روز جهانی مالکیت فکری که در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، به مخاطبان معرفی شد.

 


15 ارديبهشت 1401 22:8
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟