پیگیری قرارداد، استخدام، بیمه و پرداختی امدادگران هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد
پیگیری قرارداد، استخدام، بیمه و پرداختی امدادگران هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیگیری برای تعیین وضعیت قراردادی نجاتگران و امدادگران این جمعیت در جلسه‌ای با سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
مهدی ولی پور در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: در راستای پیگیری‌های پیشین دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص تعیین تکلیف وضعیت قرارداد، حقوق و بیمه نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر که در پایگاه ها و عملیات های امداد و نجات حضور دارند امروز جسه‌ای با حضور بنده و آقایان عبداللهیان، معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت و میرزایی مدیر کل برنامه و بودجه جمعیت در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه قول‌های خوبی برای پیگیری وضعیت قراردادی امدادگران و نجاتگران داده شد گفت: بنا شد تا موضوع دریافتی و بیمه تمامی نجاتگران و افرادی که با جمعیت هلال احمر در عملیات ها همکاری داشته یا در پایگاه‌ها مستقر هستند مورد توجه قرار بگیرد.
ولی پور درباره اینکه میزان پرداختی به این افراد چه خواهد بود گفت: ما در تلاشیم تا در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت حداقل حقوق را برای این افراد در نظر گرفته و مشکل بیمه آنان نیز رفع شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره موضوع استخدام امدادگران و شرایط استخدام آنان نیز گفت: این موضوع به طور جداگانه در دستور کار قرار داشته و پیگیری‌ها در حال انجام است.


10 ارديبهشت 1401 21:37
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟