دیدار جامعه فرهنگیان با مقام معظم رهبری

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد
دیدار جامعه فرهنگیان با مقام معظم رهبری

 سخنگوی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:‌ نمایندگانی از جامعه معلمان طی 21 اردیبهشت به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند.
صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش امروز 10 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم با اشاره به جایگاه مهم معلمان در جامعه، گفت: معلمان در آموزش مجازی، آموزش حضوری و آموزش ترکیبی خوب عمل کرده‌اند. اکنون بیش از 94 درصد دانش‌آموزان در کلاس درس حضور دارند که این مهم به واسطه بسترسازی خوبی است که به دلیل واکسینه شدن جامعه محقق شده است.
وی در خصوص برنامه‌‌های هفته معلم اعلام کرد: در هفته پیش رو که هفته بزگداشت مقام معلم است، روز 21 اردیبهشت نمایندگانی از جامعه معلمان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند. روز 20 اردیبهشت ماه نیز دیدار با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود. همچنین در بستر شاد، وزیر آموزش و پرورش با معلمان گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از اجرای برنامه‌های نمادین این هفته از فردا 11 اردیبهشت،‌ خبر داد و گفت: حضور مدیران استانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و مدارس و تقدیر از معلمان بازنشسته نیز در دستور کار است.

وی اعلام کرد: شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی(معلمان نمونه) انجام شده است و سه هزار و 95 معلم در سطح منطقه، 399 معلم در سطح استان و 17 معلم در سطح کشور در طرح جلوه‌های ویژه معلمی انتخاب شده‌اند.


10 ارديبهشت 1401 12:56
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟