کارگران نوآور و ارزش‌آفرین حمایت می‌شوند

کارگران نوآور و ارزش‌آفرین حمایت می‌شوند

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مسیر تحقق شعار سال، حمایت از کارگران نوآور، خلاق، مبتکر و ارزش‌آفرین در دستور کار است.
به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، «هادی بهداد» در اختتامیه سی و سومین جشنواره امتنان که با حضور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کارگری ستون اصلی و راهبردی حوزه تولید و اقتصاد کشور هستند.
وی با اشاره به رسالت وزارت مردم در معرفی الگوهای برتر و نمونه جامعه کارگری، افزود: با رویکرد حمایتی از کارگران مبتکر، نوآور و خلاق همراهی ویژه‌ای با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی خواهیم داشت.
مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگران کشور می‌توانند با بهره‌مندی از توان خلاقیت خود به اشتغال‌آفرینی و دانش‌بنیان شدن تولید کشور کمک کنند.
بهداد با بیان اینکه جشنواره امتنان در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و تشویق نیروهای کار مولد با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال در مرحله پایانی ۱۶۴ طرح از مجموع ۳۰۶۳۵ طرح اولیه در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در دبیرخانه کشوری داوری شد و در نهایت ۱۰ کارگر نمونه، ۳ گروه برتر و ۵ واحد تولیدی نمونه معرفی شدند.


7 ارديبهشت 1401 15:27
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟