جزئیات برگزاری اولین رویداد ملی «مدارس آینده»

جزئیات برگزاری اولین رویداد ملی «مدارس آینده»

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت اولین رویداد ملی «مدارس آینده» با محوریت نقش فناوری‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی تیرماه امسال برگزار می‌شود.
داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور و دبیر اجرایی نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» با اعلام این مطلب گفت: این رویداد تیرماه امسال و با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام «تأمین فضا، تجهیزات و فناوری» برگزار می شود.
وی با اشاره به توسعه علم و فناوری و سرعت تغییرات جهان گفت: این تغییرات در تمام جوانب زندگی و به ویژه حوزه آموزش و پرورش تاثیر می گذارند. از این رو نظام آموزشی که می بایست دانش آموزان را به دانش و مهارت‌های لازم برای مشارکت موثر در درجامعه فردا مجهز کند، ضرورتاً بایستی آینده مدار باشد تا کارایی خود را حفظ کند.
ورناصری با بیان اینکه رویداد «مدارس آینده» در دو بخش محیط کالبدی فضاهای آموزشی آینده، تجهیزات و فناوری­های آموزشی(نرم افزار/ سخت افزار) در مدارس آینده برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاهی از طرح‌های برگزیده نیز در بخش جنبی دایر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: موضوعات این رویداد در قالب دو بخش یادشده بسیار متنوع است و علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مراجعه کنند.
ورناصری با تقدیر از مشارکت بنیاد برکت در مدرسه‌سازی گفت: فعالیت و همکاری بنیاد برکت در تامین فضای آموزشی به ویژه در مناطق محروم‌ و‌ ظرفیت موجود در ارتقای کیفیت طراحی و ساخت مدارس از زمینه های شکل گیری و برگزاری مشترک این رویداد است.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه اجرایی نمودن اهداف شعار سال از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است، تصریح کرد: بنیاد برکت از طرح های برگزیده در قالب اعطای تسهیلات حمایت می کند تا زمینه تجاری سازی آنها نیز فراهم شود
ورناصری از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، مهندسان مشاور مراکز تحقیقاتی و آموزشی، معلمان، دانشجویان، محققان دعوت کرد طرح‌ها و ایده های خود را از 15 اردیبهشت لغایت 10 خردادماه به دبیرخانه همایش به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، خیابان شهید موسیوند، کوچه شهید لطیفی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاونت فنی و نظارت، دفتر فنی و تحقیقات ارسال کنند.


7 ارديبهشت 1401 12:3
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟