برپایی غرفه های کمیته امداد استان تهران در نمایشگاه قرآن

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛
برپایی غرفه های کمیته امداد استان تهران در نمایشگاه قرآن

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: از آغاز فعالیت نمایشگاه قرآن، غرفه های ثبت نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین ،مشارکت های مردمی ، اشتغال و خودکفایی و امور فرهنگی در نمایشگاه قرآن واقع در محل مصلی تهران برپا شده است.
به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با اعلام برپایی غرفه های این نهاد در نمایشگاه قرآن گفت: غرفه ثبت نام از خیّران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین ، جذب نذورات و کمک ها مردمی، اشتغال و خودکفایی و امور فرهنگی در نمایشگاه قرآن برپا شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا نهم اردیبهشت ماه ادامه داد، افزود: در غرفه اشتغال و خودکفایی محصولات تولیدی مجریان طرح های خودکفایی به فروش می رسد.

پرپنچی تصریح کرد: همچنین در غرفه امور فرهنگی علاوه بر معرفی خدمات این حوزه ، خدمات مشاوره و راهنمایی نیز به متقاضیان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به نحوه ثبت نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، بیان کرد: علاقه مندان به عضویت در این طرح می توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد با شماره گیری شماره ثابت ۷۳۵۵، از طریق سایت ekram.emdad.ir  و همچنین با حضور در نمایشگاه قرآن و غرفه اکرام ایتام و محسنین نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام نمایند.


 


6 ارديبهشت 1401 15:50
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟