آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه قرآن

در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود؛
آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه قرآن

آغاز رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی در نمایشگاه قرآن
رویداد استارتاپی اسلامی - قرآنی با عنوان «۱۱۴ استارت‏اپ» با هدف آموزش تجربه‌محور در راستای کارآفرینی اسلامی - قرآنی از امروز به مدت سه روز در نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، رویداد استارت‏اپی اسلامی قرآنی، از مجموعه فعالیت‌های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن کریم محسوب می‏‌شود که طبق برنامه‏‌ریزی انجام شده از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏ ۱۴۰۱ در سالن نشست‏‌های بخش نوجوان نمایشگاه برگزار خواهد شد.
‬ از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برگزاری یک رویداد آموزشی تجربی سه روزه، آموزش تجربه‏‌محور کارآفرینی اسلامی قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‌های برتر اشاره کرد.
‬ این رویداد در محورهای آموزش قرآن کریم، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‏بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویدادهای اسلامی قرآنی (باتوجه ویژه به نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم) برگزار می‌شود.
برگزاری این رویداد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، از جمله نوآوری‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم به شمار می‌‏آید.
تقویت و گسترش اکوسیستم استارتاپی با رویکرد اسلامی قرآنی در کشور از سوی مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
جوایز درنظر گرفته شده برای گروه‌‏های برتر در این رویداد استارت‏اپی اسلامی - قرآنی شامل مبالغ ۶ و ۵ و ۴ میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
کد خبر
 


6 ارديبهشت 1401 10:49
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟