۱۳ هزار و ۴۰۰ فرزند شهید استان تهران تا پایان سال استخدام می‌شوند

۱۳ هزار و ۴۰۰ فرزند شهید استان تهران تا پایان سال استخدام می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم و در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، تا پایان امسال ۱۳ هزار و ۴۰۰ فرزند شهید شهرستان‌های استان تهران استخدام و تبدیل وضعیت می‌شوند.
عبدالله مرتضوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم و نگاه ویژه‌ای که رئیس جمهور و هیأت دولت به یادگاران شهدا دارد، استخدام و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا در دستور کار قرار گرفته و با توجه به دستور رئیس جمهور و همراهی هیأت وزیران، تا پایان امسال ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان شهدا در شهرستان‌های استان تهران استخدام و یا تبدیل وضعیت می‌شوند.
وی افزود: رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که با برنامه‌ریزی مناسب، خدمات مورد نیاز آنان ارائه می‌گردد.
مرتضوی تصریح کرد: جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس به سه دسته جانبازان مربوط به تیر و ترکش، اعصاب و روان و شیمایی تقسیم می‌شوند که خدمات بهداشت و درمانی مورد نیاز این افراد متناسب با درصد جانبازی به آنان ارائه می‌شود و با تأمین اعتبارات لازم مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران کاهش خواهد یافت.
وی افزود: شهرستان‌های استان تهران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس هشت هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۵ هزار جانباز و هزار و ۴۰۰ آزاده تقدیم اسلام کردند.

 


6 ارديبهشت 1401 9:10
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟