دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل امسال ۳۰ رویداد فناور برگزار می‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل امسال ۳۰ رویداد فناور برگزار می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: این دانشگاه در سال جاری ۳۰ رویداد فناورانه و استارت‌آپ(کسب و کارهای نوین) را در حوزه دانش بنیان برگزار می‌کند.
به گزارش ایرنا، فرشید سلیمی ننه‌کران در جلسه تشریح فعالیت‌های دانشگاه در توسعه شرکت‌های دانش بنیان افزود: با توجه به رویکرد جدید حوزه معاونت پژوهش و فناوری ۳۰ استارت‌آپ شامل پنج ایده و ۱۵ کارگروه صنایع خلاق و ۱۰ چالش ویکند در سال گذشته برگزار شد که جزو برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده محسوب شده و امسال هم در این دانشگاه ۳۰ ایده و رویداد فناورانه برگزار می‌شود.
وی در ادامه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های علمی، برگزاری کنفرانس‌های علمی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با نهادهای دولتی و خصوصی، توسعه نشریات و مجلات علمی و پژوهشی دانشجویی، برگزاری رویداد گام دوم، توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری برای امور پژوهشی و درآمدزایی پژوهشی از طریق ارتباط با صنعت را از اهم برنامه های سال جاری دانشگاه آزاد اردبیل عنوان کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل همچنین با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه آموزش افزود:  افزایش بیش از ۲۴ درصدی جذب دانشجو ، تکمیل سه گام سند آمایش ، پیاده‌سازی سند آمایش و تطبیق آن با سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و تدوین برنامه های اجرایی بصورت ماهانه و سالانه از جمله برنامه های اجرا شده در حوزه آموزش است.
سلیمی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری در حوزه آموزش نیز شامل تکمیل هرم هیئت علمی، برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری دانشجو، تکمیل سند آمایش، همگام‌سازی برنامه‌ها با سند تحول و تعالی دانشگاه، پیگیری برنامه‌های راهبردی، بالابردن کیفیت خدمت‌رسانی و بهبود مستمر و اجرای برنامه‌های تحولی مرتبط با حوزه آموزش خواهد بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری در دستور کار قرار گرفته است افزود:باید روی فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه مراکز رشد سرمایه‌گذاری کردچرا که این امر زمینه‌ فعالیت‌های کسب و کارهای نوین و توسعه مراکز دانش‌بنیان در استان را بدنیال خواهد داشت.
حدود ۱۴ هزار دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل مشغول تحصیل هستند. 


5 ارديبهشت 1401 13:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟