اختصاص بودجه 38 هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد
اختصاص بودجه 38 هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه 38 هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان خبر داد
  به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر روز گذشته در جمع معلمان از اختصاص بودجه 38 هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: اگر به آموزش و پرورش توجه شود بسیاری از مشکلات جامعه از بین خواهد رفت.
   حاجی بابایی با بیان اینکه بودجه سال جاری آموزش و پرورش به 13.1 درصد رسیده است، افزود: آموزش و پرورش باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند چرا که عدم توجه و خصوصی سازی، آموزش و پرورش را زمین گیر کرده و موجب شده که با کمبود 300 هزار معلم مواجه باشیم.

   وی ضمن تأکید بر اینکه باید آموزش و پرورش را توسعه و رشد دهیم، افزود: با تجهیز کردن مدارس، استخدام معلمان و افزایش مدرسه سازی می‌توانیم به توسعه و رشد آموزش و پرورش کمک کنیم.

   حاجی بابایی با بیان اینکه گام اول در توسعه، توسعه در آموزش و پرورش است، اظهار کرد: استانی توسعه یافته است که مردم آن استان از لحاظ فکر و نگاه توسعه یافته باشند نه استانی که کارخانجات بیشتری در آن وجود دارد.

   نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان همدان باید در مسیری پیش رود که جزو 10 استان برتر کشور باشد، تصریح کرد: باید آموزش و پرورش دیگری بسازیم و در این راستا باید با همراهی دست در دست هم دهیم و به این مهم دست یابیم.

   وی ضمن تأکید بر اکرام معلمان افزود: این قشر زحمتکش جامعه را باید تقویت و اکرام نماییم چرا که آنان جزو بهترین انسان‌ها هستند.

   وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی جامعه آسیب دیده است، اظهار کرد: تمام ملت ایران انقلابی هستند اما در مواردی از دولت و مسؤولان گلایه مندند که باید آسیب‌های سرمایه‌های اجتماعی را برطرف کنیم چرا که این مردم هستند که می‌توانند نظام را سرپا نگه دارند.

   وی در ادامه افزود: برای جبران آسیب‌های سرمایه‌های اجتماعی در گام اول باید آسیب شناسی کنیم. مردم ما را برای ثروتمندشدن انتخاب نمی‌کنند ما باید کاری کنیم که مردم حس کنند ما در کنار آنها هستیم.

   حاجی بابایی با بیان اینکه انقلابی‌ترین فرد کسی است که بیشترین افراد را به انقلاب و رهبری خوش بین می‌کند، گفت: با رویکرد دولت انقلابی سیزدهم و با آسیب شناسی که در این دولت صورت گرفته قدم‌های مثبتی برای حل مشکلات مردم برداشته شده است.


2 ارديبهشت 1401 12:22
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟