ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان هلال احمر در سال جاری

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد
ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان هلال احمر در سال جاری

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برنامه این جمعیت برای ساماندهی وضعیت استخدامی داوطلبان این جمعیت در سال جاری خبر داد.
به گزارش بازارکار ، مهدی ولی‌پور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به خبرنگاران استان اظهار کرد: هلال احمر با تمام فراز و نشیب‌هایی که در طول دهه‌های گذشته با آن روبرو بود، تمام تلاش را برای ارائه بهترین خدمات در حوزه‌های مختلف را برای مردم داشته و خواهد داشت.
وی ادامه داد: رویکردهای هلال احمر از امسال دستخوش تغییرهایی خواهد شد و سعی ما بر این است فعالیت‌های هلال احمر توسعه همه جانبه داشته باشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: تلاش ما بر این است در کنار اقدامات امدادی، بتوانیم در فعالیت‌های اجتماعی و مردمی را گسترش دهیم.

ولی‌پور بیان کرد: براساس وسعت حوادث و سوانحی که در سطح کشور طی ۱۰ سال گذشته داشته‌ایم، ذخایر امدادی جمعیت دستخوش تغییراتی شد و آنطور که باید جایگزین نشد.

وی اضافه کرد: لجستیک زمینی و هوایی جمعیت نیز نیاز به نوسازی داشت و به خاطر محدودیت‌ها آنطور که باید به آن توجه نشد اما با پیگیری‌هایی که انجام شد در سال گذشته با همراهی دولت و مجلس بودجه خوبی برای این عرصه مصوب شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امید داریم که بتوانیم با این بودجه‌های در نظر گرفته شده، ذخایر را جبران کرده و لجستیک را نیز ترمیم و نوسازی کنیم.

ولی‌پور گفت: یکی از سیاست‌های جمعیت هلال احمر ساماندهی و جذب و بکارگیری داوطلبان، نجاتگران و امدادگران جمعیت است و برنامه‌های خوبی در این عرصه اجرا خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: گلستان در ارائه خدمات داوطلبانه و خدمات امدادی یکی از استان‌های برتر کشور است و امید داریم در آینده نیز شاهد خدمات ارزنده‌ای از جمعیت هلال احمر گلستان باشیم.


29 فروردين 1401 15:53
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟