خانه خلاق و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری بوشهر راه‌اندازی می‌‌شود

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس
خانه خلاق و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری بوشهر راه‌اندازی می‌‌شود

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر از راه‌اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری خبر داد.
حسن حبیبی شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتخاب و تعیین این شعار نشان از اعتماد مقام معظم رهبری به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
او از تشکیل گروه‌های جهادی دانش‌بنیان محرومیت‌زدایی خبر داد و می‌گوید: تاکنون 2 اردوی جهادی دانش‌بنیان در مناطق محروم استان بوشهر اجرا شده و ملاک ارزیابی فعالان پارک علم و فناوری در گرو خدمات‌رسانی با نگاه جهادی و انقلابی به شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور منطبق با منویات مقام معظم رهبری است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر با اشاره به فعالیت 150 واحد فناور و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان بوشهر و مراکز رشد تابعه آن گفت: از این تعداد واحد فناور و مراکز رشد تعدادی از آنها به مرحله تولید تجاری رسیده‌اند و پارک علم و فناوری استان بوشهر جزو 5 استانی است که دارای منطقه ویژه فناوری است.

او از راه‌اندازی خانه خلاق و مرکز نوآوری بوشهر خبر داد و گفت: با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس، بنیاد ملی نخبگان بوشهر و شرکت پویا گران، تفاهم‌نامه راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری استان بوشهر امضا شد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر اعلام کرد که بر اساس این تفاهم‌نامه، خانه خلاق و مرکز نوآوری بوشهر با اهداف کمک به حوزه صنایع خلاق نرم و هویت‌ساز با نگاه فناورانه ایجاد می‌شود.


29 فروردين 1401 11:23
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟