فراخوان تولید کنندگان محصولات گلخانه‌ای برای مشارکت در نمایشگاه

فراخوان تولید کنندگان محصولات گلخانه‌ای برای مشارکت در نمایشگاه

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: دومین نمایشگاه تخصصی، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اردیبهشت ماه امسال در شهرکرد برپا می‌شود.
عطاء الله ابراهیمی گفت: تولید کنندگان گل، گیاهان زینتی، نهال، بذر، ماهیان زینتی، و محصولات گلخانه‌ای می‌توانند برای اختصاص غرفه با شماره ۰۹۱۳۵۸۵۳۰۰۶ و همچنین ۰۹۱۳۹۵۸۳۰۰۶ تماس بگیرند.
دومین نمایشگاه تخصصی، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.
ابراهیمی می‌گوید: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین محور تلاش جهادگران عرصه کشاورزی در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.
فرمایشات معظم‌له در خصوص حوزه تولید، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین محور تلاش جهادگران عرصه کشاورزیاشتغال و خودکفایی در کشاورزی و امنیت غذایی کشور برای وزارت جهادکشاورزی در گام دوم انقلاب اسلامی حکم "منشور راهبردی تحول بنیادین کشاورزی" را دارد که به تأمین امنیت غذایی و در نهایت اقتدار غذایی کشور شتاب مضاعف می‌بخشد.
وزارت جهادکشاورزی در سال ۱۴۰۱ عملیاتی‌‎سازی این فرمان را وظیفه راهبردی خود دانسته و با تأسی به شعار جهاد "همه با هم" تمام ظرفیت‎‌‍‍‍‌های موجود کشاورزی به ویژه ظرفیت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) در کنار توانمندی فعالین، نخبگان، دانشگاهیان، نهادها، اتحادیه‌ها، تشکل‌های بخش را با مدیریتی جهادی به میدان خواهد آورد تا فرایند دانش‌بنیان‌سازی بخش کشاورزی شتاب بیشتری یابد.


29 فروردين 1401 11:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟