معاون فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه یکی از راه" /> معاون فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه یکی از راه" /> ضرورت توجه به مشاغل خانگی شهرستان تویسرکان

ضرورت توجه به مشاغل خانگی شهرستان تویسرکان

ضرورت توجه به مشاغل خانگی شهرستان تویسرکان

معاون فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه یکی از راه‌های مؤثر در حوزه اشتغال و تولید، توجه به مشاغل خانگی است، گفت: زمینه‌های مختلف تولید در این زمینه در این شهرستان وجود دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اسماعیل بیگی عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال در تویسرکان بیان کرد: از برنامه‌هایی که به توسعه اشتغال و تقویت پایه‌های اقتصادی و پویایی روستاها کمک می‌کند، حمایت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اصلی ترین هدف بنیاد برکت در شهرستان تویسرکان، ایجاد اشتغال بوده است، افزود: برای تسریع در روند برنامه‌های اقتصادی و عملیاتی، بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تشکیل شده است.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه همه ماهم به صورت جهادی در کنار تیم اجرایی بنیاد تلاش خواهیم کرد، اظهار کرد: کلیه اعضای کارگروه باید تمام تلاش خود را جهت همکاری با بنیاد برکت به کار گیرند تا متقاضیان روستایی برای دریافت تسهیلات بنیاد برکت بتوانند با مراجعه به مجری بنیاد مذکور در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه یکی از راه‌های مؤثر در حوزه اشتغال و تولید، توجه به مشاغل خانگی است، خاطرنشان کرد: زمینه‌های مختلف تولید در این زمینه در شهرستان تویسرکان وجود دارد که باید با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار سال، تلاش جهادی صورت گیرد. 


29 فروردين 1401 10:29
چاپ | ارسال به ديگران

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟