پرداخت 5.3 میلیاردی تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:
پرداخت 5.3 میلیاردی تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پرداخت 5 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات کم بهره در حوزه های مختلف مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی زاده با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، فرهنگسازی و ترویج کسب و کار خانگی، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانوار است، اظهار داشت: نقش مشاغل خانگی به عنوان یک فعالیت کارآفرینانه اثبات شده است.
وی ادامه داد: در راستای توسعه و تقویت هرچه بیشتر مشاغل خانگی، اعطای تسهیلات کم بهره به این بخش در دستور کار قرار گرفت و در سالهای اخیر نیز تسهیلات قابل توجهی به مشاغل خانگی پشتیبان و مستقل پرداخت شد.
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: سال گذشته در مرحله اول به 10 نفر از متقاضیان در حوزه های مختلف کشاورزی اعم از پرورش گل و گیاه، پرورش گاوشیری، پرورش مرغ بومی و پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره پنج میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات کم بهره با اقساط بلند مدت پرداخت شد.
وی تصریح کرد: برای مرحله دوم نیز به پنج نفر دو میلیارد ریال تسهیلات مصوب کارگروه استانی اخذ شد که در مرحله معرفی به بانک برای پرداخت است.
هادی زاده با اشاره به اینکه با تصمیمات اتخاذ شده برای سهولت صدور مجوز مشاغل خانگی و رفع موانع پیچیده و طولانی آن، صدور مجوز مشاغل خانگی در کمترین زمان ممکن قابل انجام است، افزود: جوانان جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه مشاغل خانگی و ارائه درخواست مجوز و تحویل مدارک و تکمیل فرم های مربوطه در مدت کمترین زمان ممکن مجوز دریافت و مشغول به کار شوند.

 


22 فروردين 1401 16:39
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟