ثبت‌نام دو رویداد جذب سرمایه اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز شد

متقاضیان تا اول اردیبهشت فرصت دارند
ثبت‌نام دو رویداد جذب سرمایه اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز شد

 ثبت‌نام در دو رویداد جذب سرمایه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز شده و متقاضیان تا اول اردیبهشت فرصت دارند برای حضور در این دو رویداد ثبت نام کنند.
به گزارش بازارکار، شرکت‌های دانش بنیان نوپا به دلیل ویژگی‌های خاص خود ازگزینه‌های تامین مالی محدودی برخوردارند؛ چرا که اغلب آنها یا وثایق کمی داشته و یا اصلا ندارند و در نتیجه تامین مالی از طریق بدهی برای آنها مشکل است. 
در این راستا پارک فناوری پردیس برای رفع این مشکل در جریان برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برای شرکت‌های نوپا ۲ روش تامین سرمایه گذار «کافه سرمایه» و «سکوی کارن کراد» را پیش‌بینی کرده است. «کافه سرمایه»، محلی برای شناخت نیازهای شرکت‌های دانش بنیان برای معرفی به سرمایه گذار و از مهمترین رویدادهای ویژه این نمایشگاه و فرصتی خاص برای صاحبان شرکت‌های نوپا، جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین اجزا و افراد فعال در این حوزه به ‌شمار می‌رود.

شرکت‌کنندگان در این رویداد، با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان به سرمایه‌گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آنها ترتیب داده خواهد شد و طی آن در این جلسات، سرمایه‌گذاران به بررسی ابعاد مختلف استارت‌آپ پرداخته و در صورت علاقه‌مندی به طرح و تمایل به سرمایه‌گذاری، تقاضای جلسات بیشتر برای مذاکره با استارت‌آپ‌ها را مطرح می‌کنند.

«سکوی کارن کراد» نیز راهکاری برای جذب سرمایه به روش تامین مالی جمعی یا کرادفاندینگ است و به جمع‌آوری منابع مالی مورد نیاز یک پروژه از محل سرمایه‌های خرد تعداد زیادی سرمایه‌گذار اطلاق می‌شود. در دنیای امروز این فرآیند معمولا بر بستر اینترنت اتفاق می‌افتد.

تامین مالی جمعی، نوعی جمع‌سپاری است که جهت سرمایه‌گذاری‌های غالبا متوسط، شکل گرفته است و روشی رایج برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان است. این روش نه تنها برای شروع کردن یک کسب‌وکار، بلکه برای تداوم فعالیت و توسعه آن نیز کاربرد دارد.

به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، یازدهمین رویداد کافه سرمایه کارن کراد نیز در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با همکاری پارک فناوری پردیس، طی ۴ روز و از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد کافه سرمایه اینوتکس ۲۰۲۲ می‌توانند تا اول اردیبهشت ۱۴۰۱، از طریق لینک www.invest.inotex.com نسبت به ثبت طرح کسب و کاری خود اقدام کنند. استارت‌آپ‌هایی که برای شرکت در این رویداد پذیرفته شوند، می‌توانند از دوره‌های آموزشی توانمندسازی این برنامه نیز بهره‌مند شوند.


21 فروردين 1401 14:13
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟