لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی بیان کرد:
لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و راه‌اندازی کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، محمد فرزاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، در جلسه‌ای که با حضور حسن رسولی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، مرتضی محمود زاده رئیس مرکز رشد این دانشگاه و تعدادی از فعالان بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: دنیای فناوری اطلاعات یکی از حوزه‌های پر‌ظرفیت برای ایجاد مشاغل و راه اندازی کسب و کارهای مختلف است که همکاری بین دانشگاه و بخش خصوصی می تواند زمینه رشد و بالندگی بیشتر در این حوزه را فراهم کند.
وی افزود: بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان باید برای ایجاد کسب و کار باید فعالتر باشد تا به ایجاد مشاغل پایدار در سطح استان کمک شود و این بخش باید با طرح ایده‌ها و خلق موقعیت‌های جدید از ظرفیت بالای دانشگاه‌های استان، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در تمامی حوزه‌ها از جمله دنیای فناوری اطلاعات استفاده کند.
مدیر کل ارتباطات استان آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم حمایت از ایجاد کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات، بیان کرد: حوزه فناوری اطلاعات همواره در حال بروز رسانی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است و این حوزه می تواند نقش اساسی را در اشتغال جوانان در آینده ایفا کند.
وی تصریح کرد: اداره کل ICT استان، آماده ارائه هر گونه کمک به این بخش برای ارتباط بهترین بخش خصوصی با بخش دانشگاهی استان از جمله دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.
در پایان جلسه، فعالان بخش خصوصی نظرات خود در خصوص پیاده سازی مراکز کسب و کار در دانشگاه را بیان کرده و ایده‌های خود در این زمینه و کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات شرح دادند.


21 فروردين 1401 12:57
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟