اشتغالزایی دانش‌بنیان در بخش کشاورزی و گردشگری نهاوند

اشتغالزایی دانش‌بنیان در بخش کشاورزی و گردشگری نهاوند

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: بخش های کشاورزی و گردشگری نهاوند ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغالزایی مبتنی بر تولیدات دانش بنیان دارند .
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، جعفر سلگی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان نهاوند به شعار «تولید دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» اشاره کرد و افزود: آنچه که مقام معظم رهبری امسال نیز همانند سال‌های گذشته مد نظر قرار دادند توجه به شرایط کشور در حوزه اشتغال بود که این مساله وظیفه مسوولان را سنگین می‌کند.
وی با بیان اینکه تفاوت نامگذاری امسال تولید و اشتغال‌زایی بر اساس نظام دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت‌های موجود است گفت: تولید دانش‌بنیان نه فقط در عرصه صنعت بلکه در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی باید مورد توجه باشد.
سرپرست فرمانداری نهاوند اظهار کرد: از ظرفیت اشتغال دانش‌بنیان باید در حوزه‌های مختلف و مورد نیاز کشور استفاده کرد و در این زمینه باید به ظرفیت‌های ممتاز شهرستان در حوزه های کشاورزی و گردشگری توجه ویژه داشت تا بتوان بخشی از مشکلات بیکاری را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه مدیران برای تحقق شعار سال انقلابی و جهادی عمل کنند افزود: در بحث حل مشکل اشتغال که امروزه شاهد مشکلات زیادی در آن هستیم و جوانان تحصیلکرده‌ای که متاسفانه شغل برایشان کمتر فراهم شده می‌توان رهنمودهای رهبری را نصب‌العین قرار داده و با کار جهادی و انقلابی قدم برداشت.                 
سلگی تاکید کرد: ما در سطح شهرستان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دانش‌بنیان در بخش کشاورزی، دامپروری و صنعت برخورداریم که برای ایجاد اشتغال در این حوزه‌ها هر اندازه می‌توانیم باید زیرساخت‌های علم و فناوری را مهیا کنیم.
وی تأکید کرد: با سیاست‌ها و راهبردهای خوب دولت مردمی و مجموعه اقدامات، شرایط خوبی در کشور قابل پیش‌بینی است که مدیران باید تلاش کنند سهم شهرستان را در طرح‌ها، اعتبارات و سایر حوزه‌ها جذب کنند، ما نیز در این زمینه پشتیبان آنها هستیم.
سرپرست فرمانداری نهاوند با قدردانی از ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: نوروز امسال را با تلاش‌های صورت گرفته و کمترین حاشیه و مشکلات به پایان رساندیم.
وی در پایان به دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اقدامات و خدمات دستگاه مربوطه را به سمع و نظر مردم برسانند و با خبرنگاران و اصحاب رسانه تعامل داشته باشند و از آنها کمک بگیرند.


20 فروردين 1401 16:22
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟