افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:
افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد.
به گزارش بازارکار، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با همکاری دولت، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد.
در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، قائم‌مقام و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت‌مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری مقرر شد، افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه انجام شود.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دراین‌باره گفت: «با همکاری دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد.»

وی افزود: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه است و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد.

موسوی تصریح کرد: رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و بر اساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم درزمینهٔ تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.


17 فروردين 1401 22:29
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟