تمدید مهلت ثبت نام مقطع درجه‌داری پلیس کرمان تا پایان خرداد ماه

تمدید مهلت ثبت نام مقطع درجه‌داری پلیس کرمان تا پایان خرداد ماه

رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمان از تمدید مهلت ثبت نام مقطع درجه داری پلیس کرمان تا پایان خرداد ماه خبر داد.
کارمند رتبه 16 حسین حسینی با اعلام این خبر گفت: پلیس کرمان از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با جنس پذیرش مرد در تمامی رشته های تحصیلی نیرو جذب می کند که هم اکنون روند ثبت نام و عضویابی در حال انجام و مهلت ثبت نام نیز تا پایان خرداد ماه تمدید شده است.
وی افزود: در همین رابطه علاقمندان دارای مدرک تحصیلی دیپلم می توانند همه روزه با در دست داشتن مدارک تحصیلی و مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی)  خود به هسته گزینش و استخدام واقع در خیابان معلم شهر کرمان مراجعه و ابهامات خود را در ساعات اداری از طریق تماس با شماره های 21824121 و 21824130 و در ساعات غیر اداری از طریق شماره 21824131 سوال کنند.
رئیس هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان با اشاره به استقبال خوب جوانان علاقمند جهت خدمت در مجموعه انتظامی بیان کرد: تمامی افراد واجد شرایط و علاقمند به خدمت در عرصه مقدس نظم و امنیت می توانند از این فرصت برای پیوستن به مجموعه انتظامی استفاده کنند که در این رابطه تلاش هسته گزینش هم بر این است که تمامی افراد علاقمند و دارای توانمندی های لازم جذب و استخدام شوند.

 


17 فروردين 1401 10:3
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟