بیش‌از ۶ هزار نفر دوره فنی و حرفه‌ای ویژه سربازان سیستان و بلوچستان ارائه شده است

طی یکسال گذشته؛
بیش‌از ۶ هزار نفر دوره فنی و حرفه‌ای ویژه سربازان سیستان و بلوچستان ارائه شده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان گفت: پارسال ۶ هزار و ۲۳۹نفر دوره برای سربازان این استان برگزار شد که از این تعداد سه هزار و ۹ نفر دوره در محیط کار واقعی پادگان آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.
به گزارش بازارکار، جلیل شهریاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هدف از ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان کمک به اشتغال پذیری و تسهیل برای ورود آنان به بازار کار است.
وی با بیان این‌که  یک‌هزار و ۹۲ دوره آموزشی با تنوع ۱۳۶ حرفه مختلف برای سربازان وظیفه اجرا شده است، افزود:این آموزش‌ها بر اساس تفاهم نامه و قرارداد با ستاد مشترک نیروهای مسلح برگزار شده تا هر سرباز در حین خدمت حداقل یک مهارت فنی را آموزش دیده و گواهی مهارت دریافت کند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان با بیان اینکه مهارت آموزی به سربازان وظیفه در چهار شاخه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه شده گفت: بیشترین علاقه مندی در حرفه‌های صنعت  بوده است.

وی تاکید کرد: آموزش های مهارتی به عنوان یک راهکار بسیار مفید برای رسیدن به اشتغال  وکسب کار پس از اتمام دوره سربازی خواهد بود و فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای سربازان و همچنین بسیجیان استان از مواردی است که به دنبال توسعه آن خواهیم بود.


16 فروردين 1401 16:35
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟