عهدنامه فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به مقام معظم رهبری

عهدنامه فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به مقام معظم رهبری

فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی بنا بر تکلیف بر خود واجب دانستند تا جهت حفظ مسیر و رشد روزافزون و همزمان با شروع دهه دوم، در پاسخ به پیام مقام معظم رهبری در قالب عهدنامه نکاتی را مطرح کرده و بر استمرار و تداوم هر چه بیشتر این جریان تأکید نمایند. 

به گزارش بازارکار، جریان نوشت‌افزار ایرانی پس از آنکه از سال 1391 توسط فعالان این صنعت شکل گرفت، توانست با تلاش‌های شبانه‌روزی فعالانش با تولید میلیون‌ها محصول نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بخشی از این بازار را از آن خود کنند به طوری که امروزه بیش از 50 درصد این بازار را نوشت افزار ایرانی تشکیل می‌دهند و 80 درصد مخاطبین آن از نوشت افزار ایرانی رضایت کامل دارند.

این جریان در طی این سال‌ها تلاش کرده است تا جهت ساماندهی مراکز تولید و توزیع، رفع موانع قانونی، توسعه فعالیت‌های این حوزه، شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز، تلاش در تقویت قوت‌ها و اصلاح ضعف‌ها، افزایش فعالان و همچنین افزایش کمی و کیفی تولیدات گام بردارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ هشتم بهمن ۱۴۰۰ با صدور پیامی خطاب به فعالین این صنعت، مسیر ده ساله رشد جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی را این گونه توصیف نمودند:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

نوشت‌افزار، در شمار کالاهای حیاتی برای امروز و فردای هر کشور است. تولید باکیفیت آن نیز برای کشور تولیدکننده، مایه‌ی افتخار است. از این که مجموعه‌هایی در کشور ما بر این اقدام افتخارآفرین همت گماشته و گام‌های موفقیت‌آمیز برداشته‌اند، خرسندم و پایداری آنان در این راه را از خداوند متعال مسألت می‌کنم. توفیقاتتان مستدام باد ان‌شاءالله.

در همین راستا، فعالین صنعت و جریان بنا بر تکلیف بر خود واجب دانستند تا جهت حفظ مسیر و رشد روزافزون و همزمان با شروع دهه دوم، در پاسخ به پیام رهبری در قالب عهدنامه نکاتی را مطرح کرده و بر استمرار و تداوم هر چه بیشتر این جریان تأکید نمایند.

متن عهدنامه به شرح زیر است:

 

 

 

انتهای پیام/


15 فروردين 1401 13:11
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟