شمارش معکوس برای تصویبِ «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت»

قبل پایان فروردین کلیات طرح مصوب شود
شمارش معکوس برای تصویبِ «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت»

 طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است.
به گزارش بازارکار از ایلنا، با پایان تعطیلات نوروز، انتظار برای تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت وارد مرحله‌ی جدیدی شده است. از قرار، این طرح در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است. نمایندگان مجلس وعده داده‌اند به زودی این طرح مصوب می‌شود.
این در حالیست که کارگران پیمانکاری سراسر کشور به خصوص در کلونی‌های نفت و گاز، در انتظار تصویب هرچه سریعتر طرح هستند.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور) در این رابطه می‌گوید: انتظار داریم قبل پایان فروردین، طرح در صحن علنی مورد ارزیابی قرار بگیرد و کلیات آن به تصویب برسد. اگر کلیات طرح قبل پایان فروردین به تصویب صحن برسد، می‌شود انتظار داشت تا قبل پایان بهار، زمینه‌های اجرایی شدن آن و جمع شدن بساط پیمانکاران فراهم شود.

حشمت الله سلیمانی (فعال صنفی کارگران پارس جنوبی) نیز ابراز امیدواری می‌کند طرح ساماندهی در ماه جاری به تصویب برسد؛ او می‌گوید: کارگران پارس جنوبی توقع دارند در ماه‌های ابتدایی سال، شاهد جمع شدن بساط پیمانکاران و عقد قرارداد مستقیم باشند؛ از نمایندگان مجلس انتظار داریم پیش از اینکه پیمانکاران در سال جدید قراردادهای اجرایی جدید ببندند، تکلیف طرح ساماندهی روشن شود.

کارگران انتظار دارند طرح ساماندهی، اولین طرحی باشد که در سال جدید در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود. این طرح از شهریور ماه سال قبل و پس از تصویب در کمیسیون اجتماعی، منتظر مطرح شدن در صحن علنی مجلس است.


15 فروردين 1401 12:2
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟