نمایشگاه بانوان کارآفرین قرچک افتتاح شد

بمناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نوروز
نمایشگاه بانوان کارآفرین قرچک افتتاح شد

بمناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نوروز، نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران قرچک با حضور مشاور استاندار تهران و مسؤولان شهرستانی قرچک افتتاح شد.
به گزارش بازارکار از قرچک، به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز، نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین و دستاوردهای دختران قرچک با حضور قشقایی مشاور استاندار، فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مسئولان ادارات افتتاح شد.

ششمین نمایشگاه زنان کارآفرین با عنوان «مهر ثمین» به همت امور بانوان فرمانداری و همکاری سایر ادارات و شرکت بانوان فعال کارآفرین در حوزه صنایع‌دستی، پوشاک، کیف، وسایل تزئینی، فرش و گلیم، محصولات غذایی، آثار هنری آغاز بکار کرده است.

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از برنامه‌های دولت است

علیرضافاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، بانوان ایران در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و همپای مردان در حوزه‌های اقتصاد، سیاست، مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های چشمگیری دارند.

وی افزود: ایجاد زمینه اشتغال بانوان و توانمندسازی آنان از اولویت‌های مهم در حوزه زنان و به ویژه زنان سرپرست خانوار است.

این مسئول خاطر نشان کرد: نمایشگاه بانوان کارآفرین قرچک نیز تنها گوشه‌ای از توانمندی این قشر عظیم در کشور است که توانسته‌اند علاوه بر کسب درآمد، برای سایر بانوان نیز شغل ایجاد کنند که توسعه این فعالیت به حمایت مسئولان نیاز دارد.

فرماندار قرچک گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به عنوان فرصتی برای عرضه توانمندی و ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف تولیدی، اشتغال و درآمدزایی اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین همه ادارات، فعالان اجتماعی و غیره برای برگزاری چنین رویدادی باید همکاری کنند.


24 اسفند 1400 16:54
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟