افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز به سه برابر

رئیس پارک علم و فناوری البرز در نشست مجمع این صندوق خبر داد:
افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز به سه برابر

نشست مجمع عمومی فوق‌العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با حضور اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران بخش خصوصی در پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.
به گزارش بازارکار از پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز در نشست مجمع عمومی فوق‌العاده صندوق پژوهش و فناوری استان البرز که با حضور اعضاء برگزار شد، اعلام کرد: سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان البرز از ۱۰ میلیارد تومان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
وی در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه به‌ویژه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مجموعه مدیریت استان و همه اعضای هیات مدیره و سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان اتفاقات خوبی در استان البرز افتاده است و همچنین صندوق پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۰ وارد پارک علم و فناوری البرز شد و با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این پارک مستقر شد.

عباسی با اشاره به شکل‌گیری ۹ شتاب‌دهنده در این پارک گفت: با همکاری پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری و … شاهد توسعه تجاری‌سازی و توسعه شتاب‌دهنده‌ها در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود.

وی با تشکر از مجلس، سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم و مسئولان ملی و استانی برای حمایت از پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری البرز ورود خوبی در بخش‌های مختلف دارد و این موضوع در بحث پسماند، یک مأموریت مهم و حیاتی برای پارک است و تلاش می‌کنیم در سطح ملی و استانی به مأموریت های خود دست پیدا کنیم.

وی در پایان با تشکر از همه اعضای هیات مدیره ازجمله مهندس علیزاده، مهندس باباجان و مهندس برکتین و … برای موفقیت بیشتر در سال ۱۴۰۱ ابراز امیدواری کرد.

همچنین در این نشست مهندس علیزاده رئیس هیئت‌مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان با اشاره به نقش صندوق پژوهش و فناوری استان در حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان گفت: ضرورت دارد همه‌ی اعضا برای موفقیت و تحقق اهداف و مأموریت‌های این صندوق بکوشند و برای ارتفاع جایگاه آن در عرصه علم و فناوری تلاش کنند.

همچنین وی از تلاش‌های مسئولان پارک علم و فناوری استان درزمینه‌ی راه‌اندازی این صندوق تشکر کرد.

 


23 اسفند 1400 11:7
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟