دومین جشنواره ایده های برتر فصل نو فصل نشاط علمی برگزار می شود

دومین جشنواره ایده های برتر فصل نو فصل نشاط علمی برگزار می شود

مجتبی سجادیان مدیر امور فرهنگی و فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفتگویی با مفدا خبر از برگزاری دومین جشنواره ایده های برتر فصل نو فصل نشاط علمی در اسفندماه ۱۴۰۰ را داد.
به گزارش مفدا رفسنجان، مجتبی سجادیان مدیر امور فرهنگی و فعالیتهای فوق برنامه دانشگاه در گفتگویی با مفدا اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای نظارت بر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه در راستای سیاست های کلی و بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین دانشگاههای نسل سوم مقرر گردید دومین جشنواره ایده های برتر فصل نو فصل نشاط علمی در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار گردد.
مجتبی سجادیان بیان کرد: انجمن علمی کسب و کار با حمایت و همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی مرکز رشد فناوری سلامت امور نوآوری و شتابدهی شهید ستاری این جشنواره را برگزار می کند و با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته این جشنواره در ۸ محور سلامت دیجیتال، گردشگری سلامت، آموزش پزشکی، سلامت کودک و سالمندان، کشاورزی و سلامت، تجهیزات پزشکی، درمان بیماریها، پیشگیری از بیماریها برگزار می گردد.
وی گفت: دانشجویان عزیز از تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت دارند ایده های خود را در محورهای ذکر شده ارسال نمایند و برای این جشنواره ۵۱ ساعت کارگاههای آموزشی درحوزه های نوآوری و کارآفرینی برای افراد برگزیده برگزار می گردد و در پایان جشنواره به ایده های برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
ایشان فرمود: همچنین با توجه به مذاکرات صورت گرفته ایده های برتر در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه و امور نوآوری و شتابدهی ثبت و حمایت خواهد شد.
لازم به ذکر است، اولین دوره جشنواره ایده های برتر فصل نو فصل نشاط علمی در سال ۹۹ برگزارشد که مورد استقبال بسیار خوب دانشجویان قرار گرفت. 


18 اسفند 1400 15:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟