حمایت از برنامه‌های توسعه گردشگری ایران و چین

حمایت از برنامه‌های توسعه گردشگری ایران و چین

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سفیر چین در تهران از همکاری مشترک در برنامه‌های توسعه گردشگری میان دو کشور حمایت کردند.
به گزارش بازارکار از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار چنگ هوا سفیر کشور چین در تهران با تاکید بر قرابت‌های فرهنگی و تاریخی دو کشور با تشریح ظرفیت‌های گردشگری بسترهای مستعد همکاری برای توسعه گردشگری میان دو کشور اعلام آمادگی کردند.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار با اشاره به اینکه با هدف توسعه روابط گردشگری دو کشور برنامه اجرایی فعالیت در بازار چین توسط دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت تدوین شده است، سرفصل‌های سرمایه‌گذاری، آموزش و تبلیغات را از اصلی‌ترین رئوس آن مطرح کرد.
سفیر چین در تهران نیز در این دیدار ظرفیت‌هایی از جمله بستر مساعد ورزش اسکی و جذابیت‌های خطوط راه‌آهن ایران را از جمله جذابیت‌های مورد توجه چینی‌ها دانست و تمرکز بر علاقه‌مندی گردشگران این کشور را راهی به سوی جذب آنها و آشنایی با ایران به عنوان مقصدی جذاب عنوان کرد.


17 اسفند 1400 11:14
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟