شهرداری به دنبال افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار است

مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران:
شهرداری به دنبال افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار است

مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: امروز استارت برنامه‌های حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی در شهرداری تهران زده شده و تلاش داریم تا فضاها و محل های بیشتری را در اختیار زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی قرار دهیم که با آرامش بیشتری بتوانند کسب درآمد کنند و اشتغالشان را توسعه دهند.
به گزارش بازارکار، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی اظهار کرد: این رویداد کارآفرینی که در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد طراحی شده است. 
وی افزود: غرفه هایی که در این نمایشگاه زده شده به صورت حمایتی بوده و کارهای خوبی هم برای حمایت بیشتر از زنان سرپرست خانوار، مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برنامه‌های خوب زیادی برای حمایت از بانوان شهر تهران در نظر دارد و امیدواریم که بتوانیم این برنامه‌های حمایتی را بیشتر کنیم.
 احمدی صدر تاکید کرد: امروز استارت برنامه‌های حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی در شهرداری تهران زده شده و تلاش داریم تا فضاها و محل های بیشتری را در اختیار زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی قرار دهیم که با آرامش بیشتری بتوانند کسب درآمد کنند و اشتغالشان را توسعه دهند.
بنا براعلام روابط عمومی اداره کل بانوان شهرداری تهران، وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم که زنان سرپرست خانوار بتوانند با آموزش به زنان سرپرست خانوار دیگر آنها را تحت پوشش قرار دهند تا آنها هم بتوانند در این حوزه درآمدزایی داشته باشند.


17 اسفند 1400 9:59
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟