بهره مندی از تسهیلات کارگشایی و اشتغالزایی ۳۸۳ ممدجو در پلدشت

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت:
بهره مندی از تسهیلات کارگشایی و اشتغالزایی ۳۸۳ ممدجو در پلدشت

غربی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت گفت: امسال ۱۵۳ واحد مسکن مددجویی در شهرستان تعمیر شده است.
بهمن رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره اقدامات صورت گرفته طی سال جاری در این اداره گفت: در سال جاری ۱۵۳ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تعمیر شده است.
وی با اشاره به کمک های بلاعوض برای ساخت مسکن مددجویی اظهار کرد: امسال با همکاری بنیاد مسکن مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای احداث ۷ واحد مسکن مددجویی هزینه شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: ۲۰ واحد مسکن مددجویی نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره پلدشت، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و بنیاد مسکن در دست ساخت است.
رضایی گفت: امسال بالغ بر ۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی پلدشت اهدا شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت افزود: از ابتدای سال جاری، بالغ بر ۳۵۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره پلدشت توزیع شده است.
رضایی با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان شهرستان گفت: امسال برای ۱۵۰ نفر از مددجویان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت و برای ۲۳۳ نفر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.


17 اسفند 1400 9:48
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟