رویداد آموزشی تجربی با محوریت گردشگری در قزوین کلید خورد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین:
رویداد آموزشی تجربی با محوریت گردشگری در قزوین کلید خورد

رویداد آموزش-تجربی با محوریت گردشگرمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: رویداد آموزش-تجربی پایان هفته (استارت آپ ویکند) با محوریت گردشگری در قزوین آغاز شد.
علیرضا خزائلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این رویداد آموزش-تجربی با محوریت گردشگری و همچنین صنایع خلاق و فرهنگی هنری و روستایی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال برگزاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با بیان اینکه مجری و برگزار کننده این برنامه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این رخداد از سری برنامه های گام دوم این دانشگاه است، یادآور شد: این برنامه با مشارکت پارک علم و فناوری قزوین، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال برگزاری است.
این مسوول گفت: این رویداد آموزشی تجربی یا استارت آپ ویکند به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و به تیم های برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
خزائلی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از چنین برنامه هایی استقبال می کند، خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها منجر به خلق ایده های جدید در حوزه های مرتبط با کسب و کارهای گردشگری شده و می تواند به رونق این بخش و جذب هرچه بیشتر گردشگران کمک کند.
استارتاپ ویکند (به انگلیسی: Startup Weekend) یک رویداد آموزشی - تجربی (Experiential Education) در دنیا نامیده می شود که در سه روز پایانی هفته برگزار می شود، در این برنامه شرکت کنندگان خلاق شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری و فعالان کسب و کارها و استارتاپ، بازاریاب ها گرد هم می آیند ایده هایشان را طرح کنند و با تشکیل گروه، ایده های خود را اجرایی و پیاده سازی کنند.
 


17 اسفند 1400 9:38
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟