سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی" /> سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی" /> افتتاح رسمي رويداد «ساري 2022» برگزار مي‌شود

افتتاح رسمي رويداد «ساري 2022» برگزار مي‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران:
افتتاح رسمي رويداد «ساري 2022» برگزار مي‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح رسمی رویداد «ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در اسفندماه سال جاری خبر داد.
به‌گزارش برنگارآریادفترمازندران ردشهرستان ساری، مهدی ایزدی با اشاره به اهمیت برگزاری شایسته این رویداد برای کشور و به‌خصوص استان مازندران گفت: آیین افتتاح این رویداد در روز 26 اسفندماه سال جاری با حضور میهمانان بین‌المللی در ساری برگزار خواهد شد.
او افزود: افتتاح رسمی این رویداد در روز 26 اسفند با حضور سفرای کشورهای عضو اکو و همچنین مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد و در بخش مردمی این مراسم دوروزه، کارناوال اقوام ایران‌زمین را در بخش مردمی و شهر ساری شاهد خواهیم بود.
 سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: برپایی نمایشگاه غذاهای ملی و مازندرانی، نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، نمایشگاه گل‌وگیاه و دم‌نوش که البته تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت، از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم است.
ایزدی با اشاره به اهمیت معرفی مازندران در تمام بخش‌ها به‌خصوص فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان گفت: عصر روز 26 اسفند جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران و این مقامات خواهیم داشت تا خروجی مناسبی را برای سال 1401 داشته باشیم.
و گفت: «بازدید از مجموعه شهر تاریخی فرح‌آباد، موزه شهر ساری، بازار و همچنین منطقه حفاظت شده دشت ناز ساری از برنامه‌های روز دوم این مراسم خواهد بود و همچنین در این روز به نام هر کشور درختی به یادگار کاشته می‌شود.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: این رویداد یک فرصت تاریخی برای همه مردم ایران و به‌خصوص مازندران است و باید با مشارکت همه دستگاه‌ها و به‌خصوص مردم شریف استان و شهر ساری ظرفیت‌های پنهان و اثرگذار منطقه را در عرصه‌های بین‌المللی معرفی کنیم تا صنعت مهم و اثرگذار گردشگری نقش مهم اقتصادی خود را ایفا کند تا در نهایت مردم این سرزمین از آن منتفع شوند.

 

 


16 اسفند 1400 11:50
چاپ | ارسال به ديگران

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟