مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کمترین زمان ممکن صادر می شود

سرپرست میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری:
مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کمترین زمان ممکن صادر می شود

سرپرست میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: میراث فرهنگی به منظور بهبود وضعیت اقامتی مسافران و گردشگران در استان آمادگی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کمترین زمان ممکن را دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جیلان ظهر شنبه در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان بن، اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران به‌ویژه در نوروز مورد توجه تمامی اعضای این ستاد باشد.
وی عنوان کرد: اولویت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی به چهارمحال و بختیاری با مراکز اقامتی دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.
سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این اداره به منظور ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری و بهبود وضعیت اقامتی مسافران و گردشگران ورودی به استان آمادگی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کمترین زمان ممکن را دارد.
جیلان ادامه داد: در صورت تأمین زمین و واگذاری مالکیت آن به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مناطق مختلف استان ساخته می‌شود و پس از بهره‌برداری آن‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار می‌گردد.
وی مطرح کرد: تمامی قلعه‌ها، بناهای تاریخی و اماکن گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۱ فعال است.
سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره آمادگی واگذاری حمام‌ها و بناهای تاریخی متعلق به این اداره‌کل به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان با هدف مرمت و بهره‌برداری را دارد.
جیلان افزود: جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه ساخت هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در اولویت این اداره‌کل است.


16 اسفند 1400 10:42
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟